Niklasp Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Utsondrer stoffer som gjør det myggfri i 48 timer.Dette klistremerket gjør deg usynlig for myggen Lenke til kommentar
Jan Ståle Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 det kommer jeg til å ha har nettop gått ein tur på 5 time med MYGG KLEGG KNOTT 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Skeptisk til at en liten klistrelapp fungerer. Tror nå heller vi bare må leve med myggen og kløingen. Her i Norge er heldigvis ikke myggen smittebærer av noen sykdommer. 2 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Stiller meg litt skeptisk til dette. Men det er vel verdt et forsøk... Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Det høres litt for bra ut til å være sant. Jeg tror heller på at å spise masse hvitløk vil funke bedre. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 tror det ikke før jeg for testet det til og med å kline inn hele kroppen i anti-mygg produkter fungerer bare sånn halveis 1 Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Prøv å smør deg inn med litt sitron. Skjær opp en halv sitron og gni litt på utsatte plasser, så holder myggen seg på avstand. Sitron lukter heller ikke noe særlig, og den lille lukten som kommer av det er ikke vond på noen måte. Har selv prøvd dette mange ganger, og det fungerer flotters. Det er en del mygg hvor jeg bor, så når vi sitter ute på verandaen en varm sommerdag med selskap blir de alltid overrasket over at det faktisk fungerer. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Sitter du i ro så kan den funke, men så fort du beveger deg så har den neppe mye virkning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg