jsw Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Fikk melding om programoppgradering og gjennomførte denne nå nylig. Etter dette dukket "Media" opp som strømbruker så det holder! Den funksjonen tømmer telefonen på noen timer. Leste litt rundt - bl.a. om en kar med feil på minnekortet og noe av samme problem. Så jeg tok det ut - og problemet var borte. Satt det inn igjen noen dager senere - problemet dukket opp igjen. Noen tips fra dere her inne om hva som kan forårsake dette?? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Det kan være indeksering av mediefiler som "henger seg opp". Har du noen filer med lange navn eller spesielle tegn? Kan også være en (eller flere) korrupte filer. Du kan legge en tom tekstfil som slutter på .nomedia i mappene du IKKE ønsker skal indekseres. Du kan også prøve å formatere minnekortet fra telefonen. OBS: Husk backup! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Jeg ville også satset på å ta backup av minnekort og formatere det mens det står i telefonen. Jeg har forøvrig lagt inn Jellybean på damas ACRO S og den fungerer helt fint. Lenke til kommentar
jsw Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 Takker for gode råd! Tok backup på kortet, formaterte (slettet) kortet i telefonen og kopierte filene tilbake. Problemet ble jammen borte, dét!! Utrolig bra at gode råd virker som forventet :-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå