Gå til innhold

HJEEEELP!

Anbefalte innlegg

Hei !

Er en mann på 23 år som skal inn til førstegangstjeneste. Før dette har jeg vært opptat med utdanning så sier vel seg selv at jeg ikke er i toppform. Jeg skal søke meg innenfor en spesiell tjeneste i forsvaret. Jeg har div plager med rygg å muskler etter jeg har drevet med idrett på høyt nivå (ikke toppnivå). Har spillt en del håndball og fotball så restitusjontid å kondisjon ligger jeg ralativt bra ann med.

Men trenger en god treningsformel få å kunne kjøre høyt tempo over lang tid (høy intensitet i flere dager). Gutta/Jentene som har tjenstegjort i forsvaret har vell kjennskap til denne type trening via FYFO?. Jeg finner mye gode treningsprogramm på netter men ønsker en mer personlig treningsplan for meg med plager i beina/ryggen. Hva skal jeg fokusere på?. Å hva skal jeg spise drikke for å få maksimal ytelse av trening. Kan ta kosttilskudd men vil i minst mulig grad benytte meg av dette grunnet at det kan være vannskelig å få mat å drikke under et slikt opptak/selesksjon. Så ønkser å være så uavhengig som mulig.

Håper det finnes noen med gode svar å råd. Alle tips store/små mottas med stor takk ! =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...