Gå til innhold

It's the inside that doesn't count

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig Martin .

Når det gjelder det tekniske, ville jeg hatt den samme bakgrunnen også på øvre del av brystet, slik at kun ansikt og armer var hudfarget .

Artig å følge med serien din :)

God kritikk, jeg liker å ha deg rundt, Terje. Det liker jeg. :)

Har også hørt fra venner at jeg kanskje burde ha vist skjorta isteden for selve veggen, fordi da passer tittelen mye mer!

Endret av Martin Toto
Lenke til kommentar

Stilig og spennende bilde og tekst! Sterk symbolikk! Absolutt et bilde som får en til å stoppe opp! Får mange tanker rundt bilde - drar en i alle mulige retninger. Når jeg leser teksten din - så tolker jeg det dithen at folk tolker en på grunnlag av utseende, men vet allikevel ingenting om deg som person. I så fall så er jeg helt enig og elt uenig, på samme tid! ;) Og ingen kjenner noen til det fulle - ikke engang en selv. Det er en livsreise . Vi blir alle overrasket over oss selv både på godt og på vondt gjennom livet, og nye reiser både ut i verden og inn i en selv kommer det mange av! Noe sier meg at din reise blir rik - og at vi får se mer av bildene dine fremover. Er for øvrig enig med Terje, om jeg forstår han rett, at litt kjøligere tone på veggen inne i skjorten hadde gjort seg, men det er bare pirk i et bilde jeg aldri hadde klart til å få til selv! Lykke til videre! ;)

Lenke til kommentar

Stilig og spennende bilde og tekst! Sterk symbolikk! Absolutt et bilde som får en til å stoppe opp! Får mange tanker rundt bilde - drar en i alle mulige retninger. Når jeg leser teksten din - så tolker jeg det dithen at folk tolker en på grunnlag av utseende, men vet allikevel ingenting om deg som person. I så fall så er jeg helt enig og elt uenig, på samme tid! ;) Og ingen kjenner noen til det fulle - ikke engang en selv. Det er en livsreise . Vi blir alle overrasket over oss selv både på godt og på vondt gjennom livet, og nye reiser både ut i verden og inn i en selv kommer det mange av! Noe sier meg at din reise blir rik - og at vi får se mer av bildene dine fremover. Er for øvrig enig med Terje, om jeg forstår han rett, at litt kjøligere tone på veggen inne i skjorten hadde gjort seg, men det er bare pirk i et bilde jeg aldri hadde klart til å få til selv! Lykke til videre! ;)

Det var en utrolig god tekst! Jeg setter pris på at du tok deg tid til å skrive den. :)

Det er mange som misforstår denne tittelen. Det jeg mener, som du også sier, er at ingen kan kjenne den fulle deg. Det vil da si at det egentlig ikke er innsiden som teller, men den teller.

Mange har lagt merke til at fargen på innsiden er sterkere, og det er den. Kanskje det er gjort på josh? :)

Jeg er en filosof, og jeg liker å lage skjulte budskap.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...