001fifaboy100 Skrevet 25. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2013 Hei, dere MÅ hjelpe meg altså!! Jeg har lenge vært fan av å ha ulike hårstiler og har latt håret vokse til ca 2cm på sidene og bak og 7cm på toppen. Jeg har sjekket litt og fant ut at Stephan El Shaarawy har omrent det samme... - men hvilken frisør ville klart noe slikt i Trondheim by???? Noen som vet om noen gode de kanskje klipper seg til, eller har hørt om?!?! Vær så snill og hjelp meg, pf-takk ! Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 25. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2013 Tror nok de fleste frisører kan klare å få til den frisyren hvis du viser dem bildet Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 25. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2013 hvorfor lager du to tråder til en tåpelig hårsveis? du vil ikke få svart fortere Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2013 Husk å legge ut bilde av hvordan det ble etterpå da Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2013 Du kan også prøve å klippe håret selv. Det er enklere enn du tror. Hårklipper, saks og kam fra Clas Ohlson og denne videoen og du er langt på vei. Jeg brukte veldig lang tid de første gangene jeg prøvde, men nå går det ca. like raskt som å gå til frisøren. Ikke noen avansert stil, men går helt greit med litt rufs. Sparer tid og penger. http://youtu.be/pht0v-HGBZs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå