Krissma512 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Overskriften sier vel det meste. For noen måneder siden la vi ut vår russebil på Finn.no, og nå på Mandag 22.07.13 så ringte det en selger fra Intermedia AS. Jeg fikk ikke tatt telefonen siden jeg var opptatt, etter at jeg kom hjem så søkte jeg opp nummeret på 1881, og da sto det at det var fra Intermedia AS. Jeg søkte på dette firma og fant ut at dem skal liksom hjelpe deg med og selge ting du har lagt ut på nette for salg fortere. Jeg finnes ikke interessert i dette, har lagt på når dem har ringt flere ganger, dem ringer meg ihvertfall 5-6 ganger hver dag og det begynner og gå meg på nervene! På annonsen min på Finn.no så kryssa jeg av at jeg ikke vil bli kontakta av sånne telefonselgere og sånn som dette, men likevel ringer dem for det. Dem ringte meg kl 21:30 på en Tirsdags kveld, så hva er dette for noe useriøse greier? Er det noen som har noe forslag på hva jeg burde gjøre? og er det noen flere som har blitt oppringt flere ganger av dette firmaet? Takker for svar Endret 31. juli 2013 av Krissma512 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Vil anbefale at du holder samtalen gående en stund. og evt sier deg enig at du vil at de skal hjelpe deg osv. Tror de må sende deg en SMS etterpå som du må bekrefte om du faktisk ønsker kjøpe noe over telefon. Isåtilfelle, så svarer du bare "nei" evt ikke svar i det heletatt. Om det er en android telefon de ringer deg opp på, så finnes det forskjellige apper som kan blokkere nummeret, slik at du ikke får beskjed om at de i det heletatt ringer.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Ta telefonen. Si "Hei, nei, jeg dessverre ikke intressert, ha det bra!" og legg på. problem løst. EDIT: ev http://www.intermedia.as/reservasjon-mot-telefonsalg.aspx Endret 25. juli 2013 av Evelen! Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Typisk bedrift som dukker opp når folk dropper ut av ungdomsskolen Last ned en app og blokker de. Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Jeg har iPhone 4s har lastet ned et program som blokkerer nummeret, men det hjelper ikke fordi dem ringer meg med 1000 forskjellige nummer. Har sagt at jeg ikke er interessert.. men dem ringer meg forsatt like mye. fant en artikkel som handler om Intermedia AS HER Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Da må du nok inn og reservere deg her: https://w2.brreg.no/reservasjon/ Det burde alle gjøre 1 Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) Da må du nok inn og reservere deg her: https://w2.brreg.no/reservasjon/ Det burde alle gjøre Det står jo bare at jeg skal legge til de numrene som ringer meg, men problemet er at dem ringer meg med mange andre numre :S Eller skal jeg legge inn mitt egent nummer? Endret 31. juli 2013 av Krissma512 Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) NØYAKTIG samme historie som trådstarter forteller, skjedde med meg forrige uke. Intermedia. ringer fra en rekke ulike nummere, men hadde ikke mulighet til å svare første dagen. Da jeg tok telefonen dagen etter skulle Intermedia selge annonseplass hos bruktbilmarkedet.no, da i forbindelse med salg av russebil. Ga med en gang beskjed om at det ikke var interessant, og det har (heldigvis) vært stille etterpå. Endret 31. juli 2013 av TB-GORGONPLEX Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Det står jo bare at jeg skal legge til de numrene som ringer meg, men problemet er at dem ringer meg med mange andre numre :S Eller skal jeg legge inn mitt egent nummer? Ditt eget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå