Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forvrret situasjon med tidligere flamme, HJELP!

Anbefalte innlegg

Hei.

Gjøre en lang historie kort, og ja.. Kanskje noen har noen gode tips til meg?

For et års tid siden, drev jeg på med ei jente fra Trondheim.

Jeg bor litt lenger nord i landet.

Jeg og henne var mye ilag i en periode på 3 måneder, hadde det fint sammen, hadde mye sex, gikk på date, og alt som andre par gjør ilag.

Desverre var jeg inne i en litt tung periode på jobb, og ellers i livet. Det var egentlig kun når jeg var med henne at jeg hadde det fint, og mot slutten av sommeren i fjor, så gikk tingene skeis med denne "flammen".

Når jeg sier at tingene gikk skeis, så var dette bare (!!!) min feil. Jeg var sliten på denne perioden, og hadde mye å tenke på. Dette førte til at jeg var lite imøtekommende ovenfor vennene hennes, jeg var trøtt og en del negativ, samt at jeg var veldig pågående ovenfor henne. Dermed gikk vi hver til våres - og hun brøt all kontakten med meg.

Nå et år senere har vi tatt opp kontakten igjen. På måten hun skriver (og snakker til meg på på tlf) så virker det som om hun er veldig intressert i å treffe meg igjen. Problemet er at hun har fått seg type.

For noen uker siden var jeg på en fylletur til Trondheim med noen gode venner og kollegaer, og denne helgen var "flammen" min også på byen (Trondheim), og hun ville treffe meg. Jeg er dog klar over at hun har fått seg en kjæreste (og respekterer dette - litt hvertfal :-P ) .

På grunn av dette, og en helg med heftig alkoholinntak i kroppen, fant jeg ut at det beste var at vi ikke treftes når jeg var dritings, og hun var dritings, selv om hun ville dette hele helgen.

Etter den helgen fikk jeg en del meldinger fra henne, om at hun vil møte meg, og at hun ville snakke med meg. Og det er her jeg sliter litt, for jeg skjønner ikke helt hvorfor hun vil dette...

På måten hun formulerer seg på ovenfor meg, virker det som om hun ikke har glemt meg i det heletatt.

- Hun skriver bla at hun savner utseendet mitt, dialekten min, stemmen min,.

- Hun beklaget seg for at hun hadde vært så dum at hun hadde brutt kontakten med meg.

- Hun angrer på at hun kuttet meg helt ut.

- Hun sa hun ble utrolig glad i meg når vi var sammen i fjor sommer....

Og det kanskje aller merkeligste, var at hun sa det at; Hun syntes det var utrolig dumt og trist at jeg var så pågående for et års tid siden... For hadde jeg ikke vært det, så hadde vi mest sansynlig vært sammen i dag....

Det som er hele problemet her, er da at hun har en type... Er det normalt å skrive slikt til en annen gutt når man er ilag med noen?

Egentlig innerst inne blir jeg litt brydd av det, men jeg synes jo også det er helt fantastisk at hun ikke har glemt av meg :-)

Det kan hende jeg er dum og fantasiløs, men på måten vi to har kontakt på nå, så virker det som om hun misstrives sterkt med denne nye fyren hun er med (hun har ikke sagt dette rett ut)...

Jeg skjønner hvertfal ikke helt hva som skjer.

Min enkle (gutte)logikk sier jo: Er man jente, og samme med en gutt som man virkelig liker, og trives med... Ja, da sier (skriver) man bare ikke slik til "gamle" flammer....

Innerst inne, håper jeg nok på at jeg kan få henne tilbake en dag.

Men jeg gidder ikke bli skuffa igjen... :-)

Noen som har tips her inne?

ELE

Anonym poster: dfdc2bbd82bccfe2ec1c4c514a29b9d7

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville vært litt skeptisk - hvis hun skriver sånt til deg nå, mens hun er i et forhold, hva skal stoppe henne fra å skrive sånt til andre tidligere flammer hvis hun blir sammen med deg?

Helt sant. Er også derfor jeg er ganske brydd og skeptisk til dette.

På en annen side vet jeg godt hvordan hun er, og hvem hun er. Og dette gjør det litt (ikke mye men litt) mer troverdig. Anonym poster: e67b639fc9b26149d6c5fbcb90c1d90c

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...