stevia Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Hei! Jeg kjøpte meg PS3 500GB på fredag forrige uke, så den er altså ganske ny. Har spilt ganske lite på den og selvsagt vært veldig forsiktig med den. Men den lager en litt rar lyd, og jeg vet ikke om den skal lage den lyden eller ikke. Lyden er sånn at det høres ut som om at den starter og stopper hele tiden på en måte. At den da hakker om jeg skal si det sånn. Skal den lage denne lyden? Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Så sant den ikke ekstremt høy så er det naturlig at den lager litt "koselyder" når den leser plater eller hardisk. Kan høres da litt ut som at den stopper og starter igjen. Men etterhvert skal den stoppe med det. Lenke til kommentar
stevia Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Så sant den ikke ekstremt høy så er det naturlig at den lager litt "koselyder" når den leser plater eller hardisk. Kan høres da litt ut som at den stopper og starter igjen. Men etterhvert skal den stoppe med det. Sånn etterhvert i spillet mener du? For den stopper med det etter en stund ja Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Ja, for eksempel. Er en stund sia jeg har brukt den nå, men mener den gjør det når den laster i spill, oppstart av spill, filmer o.l Lenke til kommentar
stevia Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Ja, for eksempel. Er en stund sia jeg har brukt den nå, men mener den gjør det når den laster i spill, oppstart av spill, filmer o.l Flott! Takk for svar Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 er helt normalt er bare lyden av harddisken som jobber Lenke til kommentar
stevia Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Jeg spilte i dag og så skrudde den seg av og så lukter det brent av den tror jeg må ta den med på elkjøp i morgen for den vil ikke skru seg på igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå