Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Nyeste AMD driver som faktisk funker?

hopp1a

Anbefalte innlegg

Jeg har AMD skjermkort, 7970. Men har en gammel driver som har en mus-bug. Det gjør at pekern av og til vises som 4-5 "-" i oppå hverandre.

Jeg hører det er en gammel feil, som er fikset. Tingen er at jeg er noe redd for å få meg ny driver, da det tidligere har gått galt, og jeg har hørt mye dritt om nye drivere fra AMD.

Vet noen hva siste, stabile/solide driver fra AMD er? Kjører Win 7 Ultimate x64.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har AMD skjermkort, 7970. Men har en gammel driver som har en mus-bug. Det gjør at pekern av og til vises som 4-5 "-" i oppå hverandre.

Jeg hører det er en gammel feil, som er fikset. Tingen er at jeg er noe redd for å få meg ny driver, da det tidligere har gått galt, og jeg har hørt mye dritt om nye drivere fra AMD.

Vet noen hva siste, stabile/solide driver fra AMD er? Kjører Win 7 Ultimate x64.

Gå til http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx

1. Velg Desktop Graphics

2. Velg Radeon HD series

3. Velg Radeon HD 7xxx series PCIe

4. Velg Win7 64 Bit

5. Download 13.4!

Lenke til kommentar

http://support.amd.c...iw_win8-64.aspx

Selv kjører jeg 13.6 BETA, og har ikke hatt noen problemer med den, men det er mulig den har noen feil.

13.4 er uansett helt stabil, og AMD har ikke hatt noen dårlige drivere de siste 15 månedene.

Problemet nå er bare at skjermkorta til AMD er for dårlige :p

Håper på et monster skjermkort som er over ytelsen til Titan og koster 4500kr :D Da blir det AMD igjen tenker jeg. Har ikkje hatt ATI siden 7970 vanilla CFX :)

Lenke til kommentar

Du taper fort penger mhp strømforbruket. Dermed blir plutselig titan billig :p

For å være helt ærlig så har jeg vel aldri valgt et skjermkort utifra hvor my watt det trekker. Men husk at den ekstra varmen 2x7970 genererer blir brukt til å varme opp bolig, slik at man kan spare strøm på den måten, så Titan blir ikke billig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...