Joakim87 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 hei... Jeg er hos en kamerat nuh, og vi skulle dele hans ADSL linje så begge kunne komme seg på nettet.... jeg har win xp så derfor skulle jeg dele linje, men jeg får ikke trykket høyremuseknapp og egenskaper på min ADSL connection, dermed får jeg ikke delt den... noen som vet årsaken evt, hvordan man fixer dette? mvh Joakim T ps: han andre fjompen kjører win98 Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 og når jeg strykker egenskaper ----> avansert på mitt nettverks kort kommer denne mld. Windows cannot display the properties of this connection. The Windows Management Instrumentation(WMI) information might be corrupted. To correct this use System restore to restore windows to an earlier time. hvordan fixer jeg dette? Er det ingen i norge som har hatt disse problemene før meg? Lenke til kommentar
Larkin Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 be han andre fjompen installere XP!! 98 og xp fungerer ikke sammen i netverk sist jeg prøvde... 8) Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 han får ikke innstalert noen annet operativ system en 98, på alle andre henger innstalasjonen seg, eller det kommer feil mld.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 kjører xp og 998 i nettverk her jeg. Høyreklikk internettilkoblingen og del den. Det kan hende at du ikke kan sette den opp med telenor sin cd men du må gjøre det manuelt (var slik her) se da Raspppoe. Når så dette er gjort spesifiserer du ip på pcn hans eks 192.168.0.1 255.255.255.0 mot modem og på netterkskortet mot deg 10.0.0.1 255.0.0.0 På din pc setter du opp fast ip 10.0.0.2 255.0.0.0 og det viktisgste, gateway 10.0.0.1 Slik får din maskin internett forutsatt at oppsettet er slik modem l pc1 l din pc Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 når jeg trykker egenskaper på kortet for og deler det får jeg denne mld, over hele det ny "arket" eller hva jeg skal kalle det: Windows cannot display the properties of this connection. The Windows Management Instrumentation(WMI) information might be corrupted. To correct this use System restore to restore windows to an earlier time. Noen som vet hvordan jeg løser dette problemet? hvis noen vet det klarer jeg resten selv , og ta system restore er ikke aktuelt da det ikker er en mulighet, formaterte på tirsdag og det er ingen datoer jeg kan gå tilbake til... mvh Joakim T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå