Øystein.F. Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Alt klart for konspirasjonar og infiltrering i Satellite Reign. Les hele saken Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Hvor mange ganger får Kickstarter-prosjekter eksponering på Gamer.no? Er det personlige favoritter som eksponeres mest? Vi som lesere får holde et øye med fremover. De nådde målet. Det er noen dager igjen men må få lov til å si at jeg er skuffet over måten de har presentert prosjektet sitt på. I videoene sine fremstår utviklerne som idioter av typen man ikke gir pengene sine til. Selv det å ri på Syndicate sine skuldre mot popularitet og rikdom har ikke lykkes nevneverdig for disse. Syndicate ditt og Syndicate datt sier de. Dette er ikke Syndicate og folk har heldigvis skjønt såpass og det reflekteres i prosjektets totale sum. Man skulle ikke tro at det gikk an å svinge og bomme når det gjelder Syndicate, men disse klarte det faktisk nesten. De nådde målet sitt, men bare så vidt dersom andre spillprosjekter kan benyttes som målestokk for vellykkede Kickstarter-prosjekter. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Takke meg til Kickstarter-nyheter på Gamer enn opphausing av konsoll-3PS/FPS nummer 1 million med awesome button og QTE, samt det obligatoriske mas om fremtidig Oculus Rift-støtte til PC-porten. Satellite Reign fikk forøvrig noen grunker av meg, så bra de nådde målet sitt. 4 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Jeg støttet også Satellite Reign, jeg ser frem til å få et nytt spill i Syndicate-stil. Mange gode minner fra nittitallet med originalversjonen. Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Eneste jeg har å påpeke er tracers på alle våpna. Det ser fryktelig teit ut, pluss at tracerne beveger seg utrolig sakte. Kuler synes ikke når de beveger seg og å bruke tracers er taktisk dumt. Liker å se muzzle flash, røy, hylser og hvor kulene treffer. Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Hm, for meg ser det ut som at prosjeketet sitt mål var 350000£ og ikke 350000$. Er det trykkfeil i denne artikkelen eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå