Jayster Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Hei, noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvordan jeg kan nedgradere min iPhone 5 fra iOS7 tilbake til iOS6? har brukt iOS7 i ca. 2 måneder nå, og i går natt så sluttet den å funke. Får beskjed om at telefonen ikke er den del av Apple sitt "developer program" så telefonen vil ikke bli aktivert. Har prøvd å koble til iTunes for å gjenopprette med det får jeg ikke lov til siden "Finn iPhone" er aktivert, men jeg kommer jo ikke inn på telefonen for å få deaktivert det? Anyone? På forhånd, takk. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Ringt apple og spurt hvorfor den plutselig ikke er en del? Lenke til kommentar
Jayster Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Ringt apple og spurt hvorfor den plutselig ikke er en del? Mente jo selvfølgelig å si at den ikke er registrert på Apple sitt developer program. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Hvilken betaversjon av iOS 7 hadde du? Beta 1? Lenke til kommentar
Jayster Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Hvilken betaversjon av iOS 7 hadde du? Beta 1? Ja, jeg hadde Beta 1. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Ja, jeg hadde Beta 1. Beta 1 gikk ut i går. Jeg har dessverre ingen gode råd å gi. En av de nye funksjonene med iOS 7 er at du ikke kan resette telefonen uten å deaktivere en sikkerhetsinnstilling på telefonen. Lenke til kommentar
Jayster Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Beta 1 gikk ut i går. Jeg har dessverre ingen gode råd å gi. En av de nye funksjonene med iOS 7 er at du ikke kan resette telefonen uten å deaktivere en sikkerhetsinnstilling på telefonen. Ok, takk for hjelpa. Får vel bare ringe til Apple. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Ok, takk for hjelpa. Får vel bare ringe til Apple. Du vil mest sannsynlig ikke få hjelp da du brukte betaen uten å være utvikler. Dessuten er det ikke mye de kan hjelpe deg med, vil jeg tro. Men ring gjerne, og hold oss oppdatert! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Google is your friend: http://readwrite.com/2013/06/13/how-to-downgrade-from-ios-7-beta-back-to-ios-6#awesm=~ocB9WGXgGYlOO1 Finnes mange guider der ute.. Lenke til kommentar
Jayster Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Google is your friend: http://readwrite.com...~ocB9WGXgGYlOO1 Finnes mange guider der ute.. Greit nok at det finnes plenty av guider på nettet. Men betaen jeg instalert har gått ut, som iStereo sier. Så min telefon er låst og får ikke gjennopprettet den pga. at Finn iPhone er aktivert i iCloud, og jeg kommer ikke inn på telefonen for å få deaktivert det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Ut i fra hvordan jeg leser denne guiden, så skal det ikke ha noe å si at «finn iPhone» er aktivert. Har du prøvd å følge denne guiden helt ut? Man kan ikke avvise noe for man har prøvd! Lenke til kommentar
Jayster Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Ut i fra hvordan jeg leser denne guiden, så skal det ikke ha noe å si at «finn iPhone» er aktivert. Har du prøvd å følge denne guiden helt ut? Man kan ikke avvise noe for man har prøvd! Dumme meg. Det funker helt perfekt. Er en fin ting å lese litt før man gir opp. hehehhh... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Så flott at det løste seg da!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå