Gå til innhold

[Løst] Ser etter et sort og/eller hvitt hovedkort!

Anbefalte innlegg

Hei! Skal snart ha noe oppgradering og ser derfor etter et sort og hvitt hovedkort. Tenkte meg å få et i LGA1150-kort så jeg er rustet for i7-4770K :3

Hovedkortet kan være laget av hvilken som helst produsent, likevel er jeg ganske fornøyd med MSI og om noen finner et svart og hvitt kort hos de blir jeg mer enn takknemlig.

Takk på forhånd!

-Caster

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk takk! Hva kan jeg lakkere de med? Det må jo være noe som tåler varmen de kan bli utsatt for :p

EDIT: Også tror jeg at jeg kommer til å bruke MPower, men jeg er ikke noe særlig god på detaljene som er på hovedkortet. Noen som vet om noen som er gode på slik lakkering? ;)

Endret av CasterAnd
Lenke til kommentar

Behold hele "armor" tingen i svart, så lakkerer du bare de små dekslene. Så mye hvit på et hovedkort syns jeg ikke ser bra ut.

Edit: Leif

Beklager, spesifiserte ikke hvilket kort jeg ville lakkere.

Jeg går nok for MPower, så det er den jeg ønsker å lakkere ;) Har ikke hatt sansen for Sabertooth.

Lenke til kommentar

Takk takk! Hva kan jeg lakkere de med? Det må jo være noe som tåler varmen de kan bli utsatt for :p

EDIT: Også tror jeg at jeg kommer til å bruke MPower, men jeg er ikke noe særlig god på detaljene som er på hovedkortet. Noen som vet om noen som er gode på slik lakkering? ;)

Jeg ville nok satset på å lakkere ting som enkelt kan tas av og settes på igjen.

-Vet ikke om disse delene blir så varme at du trenger varmebestandig lakk, men isåfall; http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Maling-og-lakk/Motorlakk-367409/

Lenke til kommentar

Jeg ville nok satset på å lakkere ting som enkelt kan tas av og settes på igjen.

-Vet ikke om disse delene blir så varme at du trenger varmebestandig lakk, men isåfall; http://www.biltema.n...torlakk-367409/

Hmm, ikke matt hvit nei :/

Får stikke til bilverkstedet og spør om de har noe :) Tror jeg trenger noe varmebestandig for å være sikker ;)

Men jeg kan jo sjekke det når jeg får hovedkortet.

Endret av CasterAnd
Lenke til kommentar

Liten update:

Har søkt litt rundt og fant ut at det å male både heatsinks og hovedkort har liten eller ingen effekt iforhold til kjøling.

I noen tester ble temperaturen faktisk kaldere etter maling.

Så, da blir det en tur til bilsjappa! Testeren brukte noe maling fra en Renault, så det burde gå greit.

Poster nok noen bilder i arbeidsloggen når den er oppe om noen uker ;)

edit: Gjorde en enkel fargeendring i photo gallery for å få en idé om hvordan det vil se ut:

fvmBaLy.jpg

Hva syntes dere?

Endret av CasterAnd
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...