Reidar1945 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Parti i Romsdalen. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Jernbaneskinnene og elva skaper hoved diagonalene her samtidig som elva trekker blikket innover i bildet. Personlig ville jeg foretrukket en kortere lukkertid som hadde frosset vannets bevegelser enda mer. Men om det hadde reddet deg fra noen små hvite utbrenninger som er lett å få i levende vann er heller usikkert. En reparasjonsmetode kan være å legge i litt støy separat i nevnte felter og blure i etterkant. Gjenta prosessen i flere operasjoner for å få det til å gli naturlig inn. Jeg bruker det ofte med stort hell. Men det krever kanskje litt trening og erfaring før man får helt teken på det. Roar Lenke til kommentar
Reidar1945 Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Jernbaneskinnene og elva skaper hoved diagonalene her samtidig som elva trekker blikket innover i bildet.Personlig ville jeg foretrukket en kortere lukkertid som hadde frosset vannets bevegelser enda mer. Men om det hadde reddet deg fra noen små hvite utbrenninger som er lett å få i levende vann er heller usikkert. En reparasjonsmetode kan være å legge i litt støy separat i nevnte felter og blure i etterkant. Gjenta prosessen i flere operasjoner for å få det til å gli naturlig inn. Jeg bruker det ofte med stort hell. Men det krever kanskje litt trening og erfaring før man får helt teken på det.Roar Takk for fyldig kommentar!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg