Nilsen Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Har presentert resultatene fra forrige kvartal.Facebook kan ha knekt koden ? massiv vekst Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Det er ingen kode som er knekt. Det er bare det at de kapret oss først, og nå er det umulig å få alle vennene til å flytte over til et annet sosialt nettsted. Derfor øker Facebook, fordi det er umulig å flytte. Lenke til kommentar
Moskus1308 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Tror du er inne på noe, men tar litt feil likevel? Facebook tok ungdommen først, men visste antagelig at det ikke var der pengene lå, i tillegg til at ungdom er litt som guppies. Så de gikk etter foreldra , med spenn, istedet. Foreldre har penger, de må følge med på hva unga holder på med, samtidig utvikler de sin egen brukerprofil, og til slutt, er ikke like kritiske på egne vegne så de klikker på foreslåtte innlegg. Jeg tror det er den koden FB har knekt. Og hvis det er riktig så har FB skutt gullfuglen fordi jeg mistenker at det er vanskligere og mindre interessant og skifte brukermønster når man har bikka 30. Voksne har ikke det samme begjæret etter og være først ute med det siste. Der jeg tror du tar feil er at det er umulig å flytte. Har vært nevnt før, myspace.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Denne artikkelen kan være interessant når det gjelder facebook: http://www.bt.no/meninger/Facebooks-dod-2929576.html#.UfF9543OvJ9 Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Blir deppa av hele facebook greiene. Dere er klar over at de lagrer alt om deg i en database? Det er ingenting som heter å dele med kun venner og familie lenger. Tenk dere om! 3 Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Det er ingen kode som er knekt. Det er bare det at de kapret oss først, og nå er det umulig å få alle vennene til å flytte over til et annet sosialt nettsted.Derfor øker Facebook, fordi det er umulig å flytte. Det er mulig, og det begynner med en selv. En må alltid ta første steget! 1 Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Hadde bare FB tatt skikkelig ansvar som det første store sosiale nettstedet, og sørget for å aktivt finne måter å beskytte folks privatliv på, i stedet for å spekulere i det, kunne jeg kanskje respektert dem, eller til og med benyttet meg av deres tjenester, men jeg gjør ingen av delene. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Blir deppa av hele facebook greiene. Dere er klar over at de lagrer alt om deg i en database? Det er ingenting som heter å dele med kun venner og familie lenger. Tenk dere om! For du er jo helt anonym på internett ellers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå