Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Jeg skal ha ny stasjonær pc og Jeg skal ikke bygge helt fra bunnen av. Det eneste jeg vet at jeg trenger er: -Skjerm -Pc -tastatur -Mus Her er det jeg har funnet:http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1256862&su=986D2214-3BB9-436B-847C-2097E6CF828F Kan du si ifra hvis det er noe jeg mangler? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Hva skal du bruke maskinen til? Forsåvidt en grei kontormaskin, men skal du spille på den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-k4hfXf Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Gå på internett, spille minecraft og gta, så kanskje noen andre spill en gang i tiden Jeg er ikke spesielt flink med pc sånn at det er sagt. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Når du sier det på den måten er det nok bedre alternativer der ute. Personlig hadde jeg aldri kjøpt noe fra en massefabrikant som for eks HP, du får med så mye ekstra boatware som du så absolutt ikke trenger. Tror jeg ville ha gått for denne , da får du med skjerm og mus/tastatur i tillegg. Mulig at jeg ville ha oppgradert til en i5 prosessor også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå