TaZ Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Vurderte og handle nye kjølere(luft) til cpu/gpu/chip...men fant ut det var ikke store prisforskjellen opp til vannkjøling.. Skal ha alt på vann CPU,GPU,HD....o.s.v Spørsmålet er..Kan jeg bruke denne Hydor Seltz L20 II vannsirkulasjonspumpe til radiatoren under... Det er 10mm(utvendig) rør som går 18 ganger igjenom.. eller trenger jeg kraftigere pumpe.. Skal ikke super klokke bare få vekk støy...se sig Monterer ett lass med 80mm vifter på baksiden så jeg får varme på beina ,og kjøre de på 5V med egen strømforsyning... Den passa perfekt opp under pulten min TaZ Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Skulle nok klare oppgaven ja. Steike fin radiator! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Skulle funka fint Hydor Seltz L20 ..Hadde en mini pumpe(50 cm løfte høyde) som jeg testa med.. Laga en liten filmsnutt av den i aksjon Noen tips hvor jeg kan få tak i brukte 80mm vifter.. TaZ Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Skulle funka fint Hydor Seltz L20 ..Hadde en mini pumpe(50 cm løfte høyde) som jeg testa med.. Noen tips hvor jeg kan få tak i brukte 80mm vifter.. TaZ Hvorfor skal du ha 80mm vifter. Må da være bedre med større langsomere dersom redusert støy er målet? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 du kan først forsøke å montere radiatoren litt luftig... henge i løse luften og ikke innesperret noe sted. Vil tro at med en så stor radiator vil du klare å kjøre uten noen vifter. Det vil uansett holde med 1 elelr 2 120mm vifter på 7 volt til å kjøle ned det meste i maskinen din. Jeg har en liten 120mm radiator der viften går på 7 volt og den holder systemet mitt litt under 50 grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå