Svar Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Hei Kjøpte 1(2)mnd extra via BTC i går, og har fått angrerett skjema og alt ser ok ut, men på min konto hos dere ser det ut som ting ikke har blitt aktivert enda. Får ihvertfall ikke lest extra artikkler…….. På ordredetajer står det blankt, samme på bestillingsdato i mailen jeg fikk med skjemaet. Prøvd å sende mail til abo@hardare men den kommer bare i retur, kan ikke bli levert...... Noen som har hatt samme greie? Lenke til kommentar
amund Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Hei, for å ta det siste først: [email protected] er nå fikset silk at den skal motta epost (ved en feil var den kun satt opp til å motta epost fra avsendere internt i bedriften). Jeg har nå aktivert abonnementet ditt slik at dette skal fungere. Det som har skjedd i dette tilfellet er at Bitcoin-betalingen ikke har blitt godkjent i løpet av den første timen, og da har heller ikke abonnementet ditt blitt aktivert. Én time etter at du bestilte fikk vi følgende automatiske beskjed fra Bitpay som står for BitCoin-betalingen: A payment arrived, but has not yet confirmed on the bitcoin network after 1 hour. For a variety of reasons, a payment can take a long time to be confirmed. In such cases the payment will not be applied to the invoice until it confirms. Dette scenarioet har vi ikke tatt hensyn til da vi innførte BitCoin-betalingen. Her må det tydeligvis inn en rutine som tar høyde for at det noen ganger kan ta lengre tid å få godkjent en Bitcoin-transaksjon enn det vi har lagt opp til, og det skal vi fikse så raskt som mulig. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Takk Jeg så på min BTC app at det tok tid før den første bekreftelsen kom, tok nok mer enn en time ja, men alle 6 var på plass i løpet av kvelden. Fint dere har fikset mailen også, sikkert flere som hadde lurt på det Lenke til kommentar
karsy Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Sign start: Hei har samme problemet. Overføringen min fikk ikke 6 bekreftelser før det hadde gått en time og tjue minutter. Har heller ikke motatt Extra på min konto. Meldingen er Signet med addressen brukt til betaling. :End sign Addresse: 15vJiTeQCJVtGR7BdP6oEYCu4fKoWYbHwP Sign: IHWz2CyybCxgrZ4HrPoI1h3iFrlhNeWZs3B25GxRyyuyzm3WaGmN6hGxvw+Rf+dAmAsUbRiff309tQhzZg4jbg4= Lenke til kommentar
amund Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Hei, jeg har aktivert medlemskap ditt nå. Vi har noe kluss med aktivering av Bitcoin-betalte medlemskap når transaksjonen ikke bekreftes raskt nok. Til nå har dette påvirket 3 av 26 bestillinger med bitcoin, og vi er nå på saken for å finne ut hvor det går galt. Lenke til kommentar
karsy Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Jeg anbefaler at dere tar kontakt med Bitpay om det. Det du skrev over tyder på at det er på deres kappe. Lenke til kommentar
amund Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Vi har ikke helt klart å lokalisere om det er noe feil som har skjedd hos oss, eller om det er feil hos Bitpay, men nå har vi iallefall skrudd på betydelig mer logging ved Bitcoin-betaling slik at vi vil fange opp alle transaksjoner selv om de ikke blir bekreftet med en gang. Samtidig settes abonnementet som aktivt i det øyeblikket det bestilles, og vil heller bli deaktivert etter 7 dager dersom vi ikke registrerer "ok" på betalingen. På den måten skal ikke denne feilen kunne skje igjen. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg