Knut S Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 deilig med en dukkert i Tussetjern Se bildet Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Ser du har to versjoner hvorav den ene er sort/hvit. Tenker derfor dele et lite tips. En ren omgjøring til sort/hvitt blir ofte litt flat og kjedelig. Det vil som regel være positivt for bildet å tilføre mer kontrast for å få litt sting i sorthvittbildene. Det anbefales å gjøre noen forsøk. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 26. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2013 tusen takk for godt tips Espen. Da skal jeg forske litt ut på det. Masse å lære så derfor utrolig nyttig med tips. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Har kommet tilbake og sett på bildet flere ganger for det interesserer meg. Det er så levende, og har så god utstråling! I tillegg så er det stilrent og godt komponert, som jeg ser det Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2013 Tusen takk for en hyggelig kommentar Jentungen. Jeg må innrømme jeg likte det godt selv også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg