Boss-Znakemaster Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Microsoft har gjordt så mange "omvendinger" på Xbox One iforhold til det dem først hadde kommet ut å presentert at vi kan egentlig liksågreit kalle maskina for Xbox 720 Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 28. juli 2013 Del Skrevet 28. juli 2013 Jeg vet ikke hvor mye disse forandringene vil hjelpe for MS. Jeg har rett og slett mistet kontroll over hvilke funksjoner XB1 kommer med, og ikke kommer med. Først sier de en ting, så snur de og sier noe annet. I utgangspunktet er det jo bra at de hører på kundene, men nå synes jeg det er vanskelig å få med seg hva som er rett info, gammel info og løse rykter. Hele XB1 er bare et eneste stort rot for tiden. Jeg kommer til å velge PS4 uansett hva MS gjør framover, den framstår rett og slett som et tryggere valg og jeg vet hva jeg får. Eneste "forandring" jeg har hørt om der er RAMen. Men for å være ærlig, jeg viste ikke hva 8gb RAM ville si for kvaliteten, og jeg hva ingen anelse om hva det vil si at den nå bare har 4,5gb til spill. Jeg har bare 4gb på PCen og det er mer enn bra nok for meg. Håper MS får det til, konkurranse er bra for oss alle. Men for at de skal lykkes må de nå slutte med forandringer og heller være VELDIG tydelig på hvordan XB1 EGENTLIG virker. Lenke til kommentar
lonix Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Morro dere konsollunger. Alt som Sony har gjort galt er allerede glemt PC for the elite.Hvorfor heter du LoveAmiga da,One of us, One of us, One of us. welcome to the fanboy crew baby. Nå er streng talt en Amiga en PC, Amiga er modellnavnet på en datamaskin fra Commandore USA fra 80Tallet. (Commandore Amiga 500, kom i 1987) "Å Jøss er du en pc gamer, jammen du heter jo alienware.... " Kansje en skal begynne og kalle seg for en Steam Gamer, eller gud forby en Origin Gamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå