Paradox Uncreated Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Medisiner ja. Det får jeg inntrykket av at mange internett-deltagere bruker mye av, uten noe spesiell vitenskapelig begrunnelse. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Medisiner ja. Det får jeg inntrykket av at mange internett-deltagere bruker mye av, uten noe spesiell vitenskapelig begrunnelse. Ja, sleng det ut der du... Så tvil om alle andres hensikter og liv, slikt blir det gode diskusjoner ut av.... Og la for all del være å svare på det du blir spurt om, bare hopp videre med andre påstander... Kan bare svare for meg selv på din påstand og jeg bruker IKKE medisiner i det hele tatt. Kan være at jeg tar en parasett mot hodepine, men da snakker vi om en pille i året, toppen. Bortsett fra det styrer jeg mer enn gjerne klar av medisiner, takk som byr... 3 Lenke til kommentar
Paradox Uncreated Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Jeg synes du hopper frem og tilbake i dine tanker, og det blir et virrball uten like, som man ikke helt er sikkert på om støtter det ene argument eller det andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå