Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Skal snart oppgradere PCen litt og skal gå ned i størrelse et hakk. Jeg lurer derfor på om dette kommer til å passe sammen sånn fysisk. Jeg har tenkt til å gå over til Cooler Master HAF XB Midi Tower.

Dagens oppsett:

Hovedkort: MSI G45 Z77A

CPU: Intel i5 2500K

Skjermkort: 2x MSI nVidia GeForce 560Ti

Vannkjøling: Corsair H80i

Minne: Corsair Vengeance (disse brikkene er litt høye)

Lagring: 3x 3,5" disker, 3x 2,5" disker.

PSU: Corsair TX750W

Slik jeg ser på spesifikasjonene på kabinettet støtter det bare to 3,5" disker, men mulig jeg kan kvitte meg med en av de ved å overføre filene over på andre harddisker.

Om det er noe som ikke passer er jeg glad om dere sier ifra :3

Takker på forhånd!

-Caster

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel moderkortet ditt er ATX og HAF XB støtter det. Så i forhld til hovedkort så går det bra

Eneste spørsmålet er hvordan HAF XB er inni i forhold til grafikk kortene dine. Kanskje de er for lange.

Ser ut til at PSUn din går iallefall. Jeg vil gå ur ifra kortene passer, i verste fall så kan du alltids kutte bort litt inni kabinettet.

Lenke til kommentar

Burde passe det der ja. Hvilken kjøleløsning er det på skjermkortene dine?

Vifte på korta.

Vel moderkortet ditt er ATX og HAF XB støtter det. Så i forhld til hovedkort så går det bra

Eneste spørsmålet er hvordan HAF XB er inni i forhold til grafikk kortene dine. Kanskje de er for lange.

Ser ut til at PSUn din går iallefall. Jeg vil gå ur ifra kortene passer, i verste fall så kan du alltids kutte bort litt inni kabinettet.

Ja, korta og vannkjølingen er de største problemene. Får måle litt og sjekke da :3

Lenke til kommentar

Ja, korta og vannkjølingen er de største problemene. Får måle litt og sjekke da :3

Hvis du går på nett og leter hos coolermaster så finner du sikkert detaljerte målinger av hvordan kabinettet er innvendig. Gjør det nok hakket enklere

Lenke til kommentar

Siden MSi GTX 560 Ti Twin Frozr II er omtrent 23,8cm så langt jeg vet, skal det passe fint i teorien. Mener at CM HAF XB kan huse et kort opp til 33,3cm langt. Siden referansekortet neppe er lengre enn ikke-referanse versjonen skal det nok gå fint uansett.

Jeg har aldri testet det før, så notér for deg at dette bare er i teorien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...