CasterAnd Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Hei. Skal snart oppgradere PCen litt og skal gå ned i størrelse et hakk. Jeg lurer derfor på om dette kommer til å passe sammen sånn fysisk. Jeg har tenkt til å gå over til Cooler Master HAF XB Midi Tower. Dagens oppsett: Hovedkort: MSI G45 Z77A CPU: Intel i5 2500K Skjermkort: 2x MSI nVidia GeForce 560Ti Vannkjøling: Corsair H80i Minne: Corsair Vengeance (disse brikkene er litt høye) Lagring: 3x 3,5" disker, 3x 2,5" disker. PSU: Corsair TX750W Slik jeg ser på spesifikasjonene på kabinettet støtter det bare to 3,5" disker, men mulig jeg kan kvitte meg med en av de ved å overføre filene over på andre harddisker. Om det er noe som ikke passer er jeg glad om dere sier ifra :3 Takker på forhånd! -Caster Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Vel moderkortet ditt er ATX og HAF XB støtter det. Så i forhld til hovedkort så går det bra Eneste spørsmålet er hvordan HAF XB er inni i forhold til grafikk kortene dine. Kanskje de er for lange. Ser ut til at PSUn din går iallefall. Jeg vil gå ur ifra kortene passer, i verste fall så kan du alltids kutte bort litt inni kabinettet. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Burde passe det der ja. Hvilken kjøleløsning er det på skjermkortene dine? Endret 24. juli 2013 av Aerow Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 Burde passe det der ja. Hvilken kjøleløsning er det på skjermkortene dine? Vifte på korta. Vel moderkortet ditt er ATX og HAF XB støtter det. Så i forhld til hovedkort så går det bra Eneste spørsmålet er hvordan HAF XB er inni i forhold til grafikk kortene dine. Kanskje de er for lange. Ser ut til at PSUn din går iallefall. Jeg vil gå ur ifra kortene passer, i verste fall så kan du alltids kutte bort litt inni kabinettet. Ja, korta og vannkjølingen er de største problemene. Får måle litt og sjekke da :3 Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Ja, korta og vannkjølingen er de største problemene. Får måle litt og sjekke da :3 Hvis du går på nett og leter hos coolermaster så finner du sikkert detaljerte målinger av hvordan kabinettet er innvendig. Gjør det nok hakket enklere Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Vifte på korta. Tenkte mer på om du har referansekjøler eller om du har Twin Frozr II. Lenke til kommentar
GXT Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Siden MSi GTX 560 Ti Twin Frozr II er omtrent 23,8cm så langt jeg vet, skal det passe fint i teorien. Mener at CM HAF XB kan huse et kort opp til 33,3cm langt. Siden referansekortet neppe er lengre enn ikke-referanse versjonen skal det nok gå fint uansett. Jeg har aldri testet det før, så notér for deg at dette bare er i teorien. Lenke til kommentar
walaker Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Det kommer til og passe helt greit. Hadde xb med h100i med push/pull + gtx580 phantom. Hvordan vannkjøling har du a? Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 26. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2013 Det kommer til og passe helt greit. Hadde xb med h100i med push/pull + gtx580 phantom. Hvordan vannkjøling har du a? Blir 100i. Skal nok heller ha gtx 760 eller 770 istedet. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Kjør på med 770. Koster litt mer, men i mine øyne er det verdt det. 780 er bare dyr igrunn Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 26. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2013 Kjør på med 770. Koster litt mer, men i mine øyne er det verdt det. 780 er bare dyr igrunn Ja var ikke sikker på om det var 780 eller 770 jeg hadde tenkt meg, men var visst gainward's 770 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå