Twinflower Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Var det ikke du som gikk på HiST? I så fall sees vi sikkert på Matte4-forelesningene til høsten. Hvis du er spent, så ligger allerede alt undervisningsmaterialet ute på itsLearning. Det gav meg frysninger i angular gyrus for å si det slik. Lenke til kommentar
SmoothCriminal Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Kjempetiltak! Bookmarked! Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 26. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2013 Var det ikke du som gikk på HiST? I så fall sees vi sikkert på Matte4-forelesningene til høsten. Hvis du er spent, så ligger allerede alt undervisningsmaterialet ute på itsLearning. Det gav meg frysninger i angular gyrus for å si det slik. Går på HiST ja, men jeg skal ikke ha matte 4 såvidt jeg vet. Derimot, hvis du kunne sendt meg undervisningsmaterialet, så hadde jeg satt stor pris på det. Det er sånne ting jeg kan lage mer videoer av Kjempetiltak! Bookmarked! Takk for det! Flott å høre Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Matematikk 4: Pensum, forelesninger, notater, eksamener, løsningsforslag, øvinger m.m https://www.dropbox.com/sh/1pu6i6tnag5ysqa/JjbCTBUQml 1 Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 27. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2013 Har fått inn et par forespørsler, så jeg har begynt å lage noen videoer. Dere med erfaring må gjerne også komme med forslag, hvis dere vet av hull som andre kanskje sitter med. 1 - Introduksjon 2 - Enheter og benevninger 3 - Låning i subtraksjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå