EirikFoto Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Asdøljuvet på kveldstid Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Hei! Jeg ser hva du har vært ute etter, men desverre er bildet mørkt og trist. Du har ingen forgrunn i bildet, og heller ingen bakgrunn, så alt som skjer, skjer på samme plan og bildet blir ganske "fryst". Mitt forslag ville vært å senke kameraet, i tillegg til å bruke en lavere brennvidde og peke det vannrett mot skogen bak.. Eventuelt flyttet kameraet til et sted hvor du kan få med noe spennende i forgrunnen. Det trengs litt mer liv enn bare no vann som renner! Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Hei! Jeg ser hva du har vært ute etter, men desverre er bildet mørkt og trist. Du har ingen forgrunn i bildet, og heller ingen bakgrunn, så alt som skjer, skjer på samme plan og bildet blir ganske "fryst".Mitt forslag ville vært å senke kameraet, i tillegg til å bruke en lavere brennvidde og peke det vannrett mot skogen bak.. Eventuelt flyttet kameraet til et sted hvor du kan få med noe spennende i forgrunnen. Det trengs litt mer liv enn bare no vann som renner! Ja skjønner hva du mener når du sier det Skulle egentlig bare teste litt lang lukkertid, siden jeg ikke er så erfaren fotograf.. Veldig bra med konstruktiv kritikk! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg