Pimp Lotion2k Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Har innstallert nytt HK og VGA i min maskin. Men når jeg starter opp, etter Bios tekst så skal det kommer opp et Windows XP loading bilde eller noe.. Men da starte bare maskin på nytt.. Hva skal jeg gjøre? Hvorfor får jeg ikke festet rammen ordentlig. den vil ikke sitte i sporet.. Maskin: AMD XP 2200+ Asus A7N8X Deluxe Sapphire 9600Pro Fireblade DDR DIMM 512 PC2700 333Mhz Seagate 80Gb HDD Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Du gir få opplysninger, men... jeg går ut i fra at du fortsatt har (OS)windows på HD. Dersom svaret er ja så må du re-innstallere windows etter at du har byttet HK. :wink: Lenke til kommentar
Pimp Lotion2k Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Hvis jeg må re innstallere winwoes mister jeg en del viktig filer... Men... Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Dersom du har store verdier på din nåværende HD, så kan du kjøpe ny HD og installere OS på. Deretter monterer du den gamle HD som slave. Da vil du få tilgang til dine filer før du formatere den. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Prøv deg fram med å få RAM'en i sporet. Jeg har aldrig måtte innstallert Windows på nytt etter en slik oppgradering. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Prøv reparasjonsinstallering med XP og inst. alle drivere på nytt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Du har vel ikke rammen feil vei ? Lenke til kommentar
Pimp Lotion2k Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 nei, den kommer ned i sporet men klipsene på siden vil ikke i sporet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Stenges pga feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg