Gjesp Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 " Å, det va'kke så gæli heller" ..... Jeg leser at You Only setter ned SMS-prisen til 46 øre pr stk. Ikke månedsavgift, men bare etableringsavgift på 399 kr. Venter i spenning på svar fra Chess på dette utspillet !! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Haha... Ja You måtte gjøre noe. Tenker de tapte ganske kraftig på at Chess senket prisene med en gang, og stjal like mye, om ikke mer mediaoppmerksomhet. Chess svarer sikkert. Lenke til kommentar
a85 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg er 99,999 % sikker på at innen dagen er omme, eller i hvertfall i løpet av de nærmeste dagene setter chess ned prisen på sms til 45 øre på alle abbonementene utenom queen Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 vis det er tilfelle, blir det vel lettere for meg som er CHESS-forhandler og selge noen abbonnemang da? (trykk på linken under) jeg har fått hjemmeside også... vennlig hilsen janne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå