Nilsen Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Den er grisebillig og kommer med et hav av muligheter.Med denne mini-pluggen skal Google ta Apple TV Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Hvor mye data og hvilke sendes tilbake til Google her? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 et må ha produkt , når og hvor kan jeg bestille den , samtidig må jeg si at jeg håper støtte til linux ( google crome til linux feks ) og win phone kommer da jeg bruker begge .. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 @Nilsen, du siterte inlegget mitt, for så å slette både mitt og ditt? Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 spennende fikk litt lyst på en sånn ja Lenke til kommentar
Iadiesman217 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 må denne saken lades? eller får den strøm via HDMI? Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Endelig noen som har forstått det. Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 må denne saken lades? eller får den strøm via HDMI? Står at den trenger ekstern strøm, men at dette godt kan være fra TV-ens USB-porter. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 @Nilsen, du siterte inlegget mitt, for så å slette både mitt og ditt? Niks, men siden den dubliserte forumtråden du tipset om er borte nå vil jeg tippe at en moderator har vært på tokt Lenke til kommentar
weebl Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Kommer nok ikke til å kjøpe denne men er på høy tid at Google kommer med sin egen streamingløsning slik som airplay, så nå er det bare å håpe at denne løsningen blir implementert i xbmc for min del 1 Lenke til kommentar
Flesa Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 og hvorfor kan ikke google bare implimentere denne rett inn i selve operativsystemet?? det er jo det som gjør airplay så lettvint, dersom jeg ikke leste feil, så må vi her instalere programmer som har implimentert denne løsningen for å få det på tv*en, en ekstra app som har dette for å få over bilder, en for nettsider, en for video, kun de spillene som støtter det... osv.... nei, få det implimentert i selve operativsystemet! 2 Lenke til kommentar
Anonym342r234erf342ewt4gawrewerfg Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Dette skal kjøpes !!! Lenke til kommentar
Shiv73 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 et må ha produkt , når og hvor kan jeg bestille den , Du kan betille den her: http://www.google.com/intl/en/chrome/devices/chromecast/#netflix 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 må denne saken lades? eller får den strøm via HDMI?Står at den trenger ekstern strøm, men at dette godt kan være fra TV-ens USB-porter. Og for de av oss som ikke har USB-porter på TV-en vår? Gidder ikke kjøpe en ny TV kun for å bruke denne dingsen. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Og for de av oss som ikke har USB-porter på TV-en vår? Gidder ikke kjøpe en ny TV kun for å bruke denne dingsen. Da plugger du den inn i en annen port? 1 Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 må denne saken lades? eller får den strøm via HDMI?Står at den trenger ekstern strøm, men at dette godt kan være fra TV-ens USB-porter.Og for de av oss som ikke har USB-porter på TV-en vår?Gidder ikke kjøpe en ny TV kun for å bruke denne dingsen. Regner med du har strøm i tven din så da kan du vel bare bruke en omformer med usb-inngang som f.eks alle nyere mobilladere? Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Subscriptions may be required to use with certain content providers. Chromecast is compatible with WiFi-enabled Android 2.3+ smartphones and tablets; iOS 6.0+ iPhones, iPads, and iPods; Chrome for Mac® and Chrome for Windows®; and Chromebook Pixel. "Power cord required (not shown)." Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Fra artikkel: Den kan ta i mot bilder og video fra både Android-telefonr, iPhone, Mac eller Windows-PC-er. Det eneste som foreløpig ikke er støttet, er Windows Phone. Dere spesifiserer Windows-PC-er, og ikke kun PC-er eller Linux/windows-PC-er, og skriver etter at det eneste som ikke er støttet er WP. Det betyr at Linux er støttet eller ikke? Er det eneste som er interessant for meg å vite før jeg gidder å sette meg noe mer inn i dette produktet. Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Fungerer det så enkelt og greit som de skal ha det til kommer jeg til å skaffe meg en om ikke to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå