StorSlemUlv Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Hvordan kan man få tak i hotellrom i Los Angeles når man er under 21 eller 18? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Hadde ikke noe problem når jeg var i USA første gang som 20 åring hvertfall. Hvor gammel er du da? Under 21 eller under 18? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Jeg har bestilt hotell/motell mange ganger der, jeg kan ikke huske at det har vært noen særlig alderssjekk på det(men tar forbehold om at hukommelsen er dårlig..!). Ser man ut som en drittunge er det kanskje litt verre men Lenke til kommentar
Arne Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Jeg tok en ringerunde før jeg bestilte hotell da jeg var i USA som 19-åring. Det viste seg at det var mange av hotellene som bare tok inn 21-åringer (eller eldre selvsagt), men jeg fant noen hoteller som tok inn 18-åringer også. Husk forøvrig at du ikke er mindreårig i USA selv om du er mellom 18 og 21. Du har bare ikke alle rettighetene som en 21-åring har. Kan sammenlignes med at du i Norge må være eldre enn 18 for å ta MC-lappen og å kjøpe pistol... Som sagt ville jeg ringt og hørt før du bestiller, så slipper du problemer med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå