Populært innlegg olsen_1 Skrevet 24. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Dere er en fare for trafikken. Og dere gjør det med vilje, det er jeg helt sikker på. Så om du er ei hot lita snerte, vær snill og kle deg litt mer konservativt. Oppmerksomheten går i arrest - her om dagen kjørte jeg motorsykkel da hun sto der, hadde ikke sjangs å unngå å få synet låst fast på henne. Da det slapp hadde bilen foran meg nesten stoppet, mens farten min var etter fartsgrensen. Kunne lett ha gått gærnt. Det er ikke første gangen, og neppe det siste. Begynner å forstå poenget med klestilen kvinnene har i midtøsten. Er ikke mulig å unngå å bli småtåpen på sommeren når damene dropper stort sett alt av klær. Og er helt sikker på at de nyter det. Endret 24. juli 2013 av olsen_1 11 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Du må lære deg å multitaske. Å både glane og kjøre (forsvarlig) samtidig. Har sånn halvveis lært meg dette, og anbefales sterkt. 2 Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Joda, det er jo det jeg også har måttet gjøre, men hva er egentlig poenget med denne klesstilen i utgangspunktet? Noe annet enn cocktease? Endret 24. juli 2013 av olsen_1 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Er strengt talt ikke rent trafikk relatert dette.. litt mere; damer, klær (manglende sådan), chitchat & humor å sånn.. Så emnet ble flyttet til en mere passende kategori.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) De kler seg jo slik for en enkel grunn. Nemlig oppmerksomheten de får. Jenter elsker jo oppmerksomhet, og det er jo akkurat dette de mottar ved å gå relativt lettkledd. Helt greit for min del det Endret 24. juli 2013 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Ærlig talt, klarer du ikke kjøre om sommeren pga. damer i lite klær burde du bare levere fra deg førerkortet og gå, da har du ikke mye bak rattet å gjøre. 3 Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Kom tilbake når du sitter i rullestol Klart jeg klarer å kjøre, men trafikken er farlig nok som den er men man har ingen garanti for at den som kjører foran deg eller bak deg klarer det.. Endret 24. juli 2013 av olsen_1 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Dette er eit stort problem, eg personlig lar være å kjøre om sommeren av akkurat denne grunnen. Berre synd at yrket mitt er trailersjåfør og at eg miste jobben kvar sommer på grunn av dette Så no skal eg ta igjen på damene og kle meg nesten naken også, slik at dei også må la bilen stå. Hold dykk unda Bergen sentrum, here I come: Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Snerten! Er jo mulig å beherske seg og ikke putte huet i en spinn fordi en ser noen pene jenter. Jeg har samme "radar" for pene damer, men klarer å beherske meg nok til å ikke skape farlige situasjoner i traffikken. Er du som skaper situasjonen, ikke dama. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Dette er eit stort problem, eg personlig lar være å kjøre om sommeren av akkurat denne grunnen. Berre synd at yrket mitt er trailersjåfør og at eg miste jobben kvar sommer på grunn av dette Så no skal eg ta igjen på damene og kle meg nesten naken også, slik at dei også må la bilen stå. Hold dykk unda Bergen sentrum, here I come: Hvorfor har du lagt ut bilde av meg? (Jeg er forresten trailersjåfør og synes lettkledde damer er en velkommen distraksjon i trafikken. Bare synd de fleste studinene ikke er i byen i finværet). 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Hvorfor har du lagt ut bilde av meg? (Jeg er forresten trailersjåfør og synes lettkledde damer er en velkommen distraksjon i trafikken. Bare synd de fleste studinene ikke er i byen i finværet). Pøh! Du berre prøve å frata meg æren for å være innehaver av denne sexy figuren. Damene skriker når dei ser meg og fniser, så eg er sikker på at dei kjem til å dåne når eg reiser inn i sentrum i kveld. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Løsningen er det dashboard camera med skikkelig vidvinkel. Så kan du kikke på alt sammen i ro og mak hjemme i sofaen, med pilsen i den ene hånda og pikken i den andre! 5 Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Løsningen er det dashboard camera med skikkelig vidvinkel. Så kan du kikke på alt sammen i ro og mak hjemme i sofaen, med pilsen i den ene hånda og pikken i den andre! Farlige greier. Plutselig glemmer man seg og begynner å riste på den åpne pilsen isteden ... 7 Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Pene, lettkledde damer i trafikken er livsfarlig! Oppdaget selv dette da jeg traff fortauskanten etter å ha studert en ekstremt trang shorts litt for godt. 1 Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Beste er når de skal over fortauet. Da er det bare å stoppe pent og rolig og ta seg en titt! :-) 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 TS må lære seg å konsentrere seg om en ting om gangen. 2 Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 I så fall er det ingen tvil om hva som er viktigst. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Jepp. Parker sykkelen og konsentrere seg om dama. 1 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Jeg fikk øye på ei skikkelig snerten jente, midt i trafikken på vei hjem i går. Det som pirret meg mest, og fikk meg til delvis miste konsentrasjonen var at hu ikke var ei vanlig snerten jente, men ei snerten trailersjafør jente, neppe eldre enn meg men fy flate for en deilig figur hun hadde, og i tillegg gikk hun med korte, korte jeans og en refleksvest.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå