2bb1 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Hei! Har et Olympus 1030 SW som er både vanntett og støtsikkert. Har hatt dette i 4 år, men i dag bestemte kameraet seg for å slutte å være vanntett. Jeg trenger dermed et nytt. Det viktigste er selvsagt at kameraet tar gode bilder, fargefylte og skarpe. Men i tillegg kunne jeg altså tenke meg at det er både er vanntett og støtsikkert (iallefall vanntett). Føler jeg ikke kan gå tilbake til et "vanlig" nå som jeg er vant med vanntett. Skulle gjerne fått kjøpt nytt i dag, da jeg er på ferie nå. På forhånd takk for all hjelpen Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Olympus TG-2 er vel den som får mest skryt for tiden, men det har vært en som har fått druknet nevnte kamera, pga. av at luka åpnet seg under vann, om det er/var brukerfeil eller ikke skal ikke jeg avgjøre Endret 24. juli 2013 av Nautica Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 Tusen takk for svar! Dette ser ut som et kamera for meg Finnes det andre alternativer hvis jeg ikke skulle finne dette på sjappene her i Barcelona? Enten fra Olympus eller andre merker? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Da var Olympus TG-2 kjøpt. Er kjempefornøyd så langt, og i morgen skal jeg få testet det under vann Var inn på Barcas beste fotosjappe (ifølge en lokalkjent), og der sa de at det ikke er andre kompaktkamera (som er vanntette) som kan matche TG-2, så tydeligvis flere som anbefaler det Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå