El Pistolero Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Hei! Driver å kjøper inn en del nye komponenter og har allerede et cooler master 360 elite kabinett liggende. Jeg trenger derfor hjelp til å finne et greit skjermkort til gaming i lavbudsjettsklassen. Fra før av har jeg et HD 4870 liggende, men er usikker på om det vil passe i et så lite kabinett? Takk på forhånd for all hjelp Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Hvis du har skjermkortet og kabinettet så prøv å se om det passer? Kan ikke være stort verre enn det om du har begge tingene ifra før. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Tror du dette ville være interresant? Var igrunnen det første som slo meg Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Da ville jeg heller gått for 650Ti Boost. Samme pris, men mye kraftigere. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Da ville jeg heller gått for 650Ti Boost. Samme pris, men mye kraftigere. Kortet du linker til er jo ca 9cm lengre enn det jeg tidligere linket til Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Ojsann, det glemte jeg helt, beklager det. Denne burde passe bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå