Beyma Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Heisann. Siden denne serien var på imdb top listen tenkte jeg og ta meg en titt og ble ganske hektet. Og vil gjerne ha mer. Finnes det noen serier som ligner? Overdrevne kung fu serier er jeg ikke så interessert i. Takket for alle tips. Endret 24. juli 2013 av Beyma Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Monster og MW (manga) er mye som Death Note, dog litt mer alvorlige. Code Geass har mye av det som gjør Death Note underholdende, men konvertert til en robot serie. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Monster er en god del mer voksen ja. Litt rarere forbindelse, men Detective Conan om du liker plot twists (avsløringer). Lenke til kommentar
LesMiserable Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Legend of the Galactic Heroes (Ingen over, ingen ved siden) Monster Code Geass Kaiji Psycho-Pass Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2013 Skal ta meg en titt på de. Begynt på monster. Veldig mørk serie men spennende. Lenke til kommentar
SalucoN Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Vil seconde Kaiji og Code Geass. Monster er også en meget god serie, men vil ikke sammenligne de på samme måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå