Øystein.F. Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Danske utvikalarar vil blande StarCraft og Total War. Les hele saken Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 "Spelet droppar alt som heiter basebygging". Behøver ikke lese mer. Drittspill. Lenke til kommentar
Rindal Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 "Spelet droppar alt som heiter basebygging".Behøver ikke lese mer. Drittspill. Kunne ikke være med enig. Jeg elsker RTS spill, men når de dropper det viktigste blir det dårlig. Jeg syntes det er kjempe gøy å bygge seg større å få bedre og bedre ting, men når de fjerner det blir mye av poenget borte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Når skal dem forstå? Er jo bare til å se på Command & Conquer 4: Ingen basebygging = Flopp.. Lenke til kommentar
acornia Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 "Spelet droppar alt som heiter basebygging".Behøver ikke lese mer. Drittspill. Kunne ikke være med enig.Jeg elsker RTS spill, men når de dropper det viktigste blir det dårlig. Jeg syntes det er kjempe gøy å bygge seg større å få bedre og bedre ting, men når de fjerner det blir mye av poenget borte. Mange måter å lage RTS spill på. Basebygging er ikke alltid nødvendig. Z f.eks en av de beste uten tradisjonell basebygging. Ground Control og Homeworld er også veldig bra. Lenke til kommentar
Starfjord Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 "Spelet droppar alt som heiter basebygging".Behøver ikke lese mer. Drittspill. Kunne ikke være med enig.Jeg elsker RTS spill, men når de dropper det viktigste blir det dårlig. Jeg syntes det er kjempe gøy å bygge seg større å få bedre og bedre ting, men når de fjerner det blir mye av poenget borte.Mange måter å lage RTS spill på. Basebygging er ikke alltid nødvendig. Z f.eks en av de beste uten tradisjonell basebygging. Ground Control og Homeworld er også veldig bra. Tok å sjekka Z for morro skyld og fikk jo litt sjokk etter som jeg spilte dette mye, hadde helt glemt det. Det skal skaffes igjen merker jeg Ty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå