Gaston Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Jeg jobber på et callsenter der jeg kan jobber hjemmenifra, men jeg bor på en studenthybel der nettet er fra skolen. Nettet er veldig bra og alt det der, men er det mulig å bruke ip telefon fra dette nettet? Og hvordan? På forhånd takk for evt tips eller råd. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Kommer litt ann på hvordan nettverket er satt opp der, av og til er det veldig simpelt, men noen plasser er det strengere med flere ting sperret. Du burde høre med it ansvarlig på bygget. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 Men kan jeg ikke bare kjøpe en ruter og "hooke" opp ip telefonen til den? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Men kan jeg ikke bare kjøpe en ruter og "hooke" opp ip telefonen til den? Hvis de tillater det burde det ikke være noe problem, men det burde det jo ikke i utgangspunktet heller. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 De tillater å bruke ruter, det er ikke noe problem. Hva nå? Kan jeg bare sette opp ip telefon da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå