Jofred Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Jeg tenkte å formatere laptopen da den begynner å bli treg, hvordan kan jeg vite at alle mediafiler, dokumenter og så videre er kommet med? Jeg tenkte å kopiere C og D diskene mine over til en ekstern HD. Og når jeg så har installert windows igjen kan jeg bare overføre filene der jeg vil? Endret 24. juli 2013 av Jofred Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Du kan kopiere over alt untatt følgende mapper: Windows, programfiler, programfiler(x86) Resten burde gå fint. Enkelte spill/program vil fungere når du bare kopierer dem, men de fleste trenger en reinstall for å bli lagt inn i registeret. Ta vare på savegames osv, så er du sikker. Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Obs obs! Ikke glem mappen Mine dokumenter/My documents. Det er mange som har dokumenter og bilder ++ liggende i de mappene i stede for separate mapper! Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Lag deg gratis dropbox konto og lagre ting i skyen! 2GB burde være mer enn nok til bilder og en mengde dokumenter Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Lag deg gratis dropbox konto og lagre ting i skyen! 2GB burde være mer enn nok til bilder og en mengde dokumenter 2gb er jo ikke mye til bilder det nei Men er jo en interresant tanke, personlig hadde jeg bare brukt en minnepenn som ligger og slenger Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 2gb er jo ikke mye til bilder det nei Men er jo en interresant tanke, personlig hadde jeg bare brukt en minnepenn som ligger og slenger Vet ikke hva TS skal lagre, har selv 60GB gratis dropbox med 30GB bilder ^^ Men for å få så mye skal det litt ordninger til.. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Vet ikke hva TS skal lagre, har selv 60GB gratis dropbox med 30GB bilder ^^ Men for å få så mye skal det litt ordninger til.. haha, ja det er jo en helt annen sak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå