Orjanp Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Å heie på et lag og hate alle dets konkurrenter er jo kjøss meg ganske naturligt da¨ Kanskje, men det viser jo hvilket nivå det hele ligger på og da. Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 hvorfor er det slik at det er lov og si at ett lag er kjempe bra men vist en synst laget ikke er noe særlig og yttrer det så blir en stemplet som en idiot? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Fordi å påstå at ManU er et dårlig lag er idioti. Er Rosenborg et dårlig lag bare fordi du liker Brann. I think not. Selvsagt dreier dette seg om følelser, men å si at du hater et annet lag sier vel heller at du ikke vet hva det vil si å virkelig hate noe. Det er på grensen til å kunne sammenlignes med fjortisjentenes hysteri for boyband gutter. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Å heie på et lag og hate alle dets konkurrenter er jo kjøss meg ganske naturligt da¨ MANU AL THE WAY Sånn tenkte eg også da eg var 13 år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå