Arsenal_RULES Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Noen som så kampen mot Arsenal eller??? Det var en av de morsomste kampene jeg har sett på lenge... Vil bare si til alle man utd fans.... Dere heier på et møkka lag, uten sidestyke... Ha Ha Ha Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Man.Utd. - Arsenal Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Synes du at det var bra når Arsenal spillere dytte på nistlrooy etter kampen? Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 ja, arsenal spillerene kunne gått slått han litt også. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 ja, arsenal spillerene kunne gått slått han litt også. Ironi? Jeg synes det var utrolig teit og barnslig gjort.. Voks opp, Arsenal!! Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 jeg synes snart alle burde skjønne at engelsk fotball ikke holder mål! eneste engelske laget i England som har holdt respektabel standard utenfor egne landegrenser de siste åra er manchester united! selv synes jeg det bør bli lagt mer vekt på spansk, italiensk og til en viss grad tysk fotball i media, det er dissa nasjonene som har hatt de beste klubb- og lands-lagene de siste årene! ps. selv har jeg ikke et spesielt lag jeg holder med, men lag som Fc Bayern og River Plate er det noe spesielt med Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Det irriterer meg så grenseløst at folk ikke kan vokse fra hatingen av enkelte fotballag, bare fordi de er gode, eller en rival av laget de selv holder med. Skjønner ikke hva folk var så sinna på Van the Man for heller. Eneste han gjorde, var å markere at Vieira kom med en stor ufinhet (dog uten suksess). De andre Arsenal-spillerene oppførte seg også som gigantiske tullinger. Begynner å prøve komme med slibrige kommentarer til van Nistelrooy, og attpåtil tyr til vold. Og, hvorfor er ManU er "møkkalag uten sidestykke"? Sist jeg sjekka vant de serien i fjor, har vunnet Community Shield i år, er med i toppan av Premier League, er med i Champions LEague og vant den første kampen 5-0, er verdens rikeste og mest populære fotballklubb, har utelukkende kun landslagsspillere i førstetroppen, har vunnet noe sånt som 7/10 mulige Premier League-mesterskap eller noe sånt - for ikke å snakke om at laget deres ikke er et slikt hømø-lag som Arsenal hvor så å si hele laget må kjøpes for at de skal gjøre suksess. Det må iaffal være kult å være et "møkkalag uten sidestykke". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Fotball hadde ikke vært det samme uten hating. Man. U. suger. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Man. U. suger. Hvorfor det? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Man. U. suger. Hvorfor det? Ja, helt enig. Hvorfor det? Mulige grunner: - Du er fjorten år og heier på Arsenal og det falller deg da naturlig å si at alle andre lag suger. - Du er ikke fjorten år, men sier fortsatt at mulige rivaler til ditt yndlingslag suger. - Du hater alle fotballag, og liker ikke fotball. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 De er en trussel mot Liverpool, derfor. Det høres kanskje dumt ut, men ville ikke du mislikt en som prøvde å stjele dama di? Det er en viss automatikk i det; liker du en så liker du ikke den andre, sånn er det bare. Jeg kunne skrevet mange grunner, men svaret er rett og slett bare så enkelt som beskrevet ovenfor. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 De er en trussel mot Liverpool, derfor. Det høres kanskje dumt ut, men ville ikke du mislikt en som prøvde å stjele dama di? Det er en viss automatikk i det; liker du en så liker du ikke den andre, sånn er det bare. Jeg kunne skrevet mange grunner, men svaret er rett og slett bare så enkelt som beskrevet ovenfor. Vel, nå skal det sies at det er uetisk å prøve å stjæle dama til noen - noe det å konkurrere om et mesterskap rett og slett ikke er. Når jeg spiller dart/ CS/ What ever med kompisene mine, begynner jeg ikke å hate dem for det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Ta ting i betraktning. Liverpool og Manchester U. har ikke samme forhold som du og dine venner, snarere tvert i mot. Konkurrering skaper rivalisering, ergo, de blir rivaler. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Liverpool og ManU er da ikke uvenner på noen måte. Fansen er heltk lart det, men så vidt jeg vet, har ikke Liverpool og ManU noe anstrengt forhold til hverandre. De er kun konkurrenter, og de verken hater hverandre, eller synes at det andre laget suger. Når jeg spiller foppalkamper synes jeg heller ikke motstanderen våre suger eller er teit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Riktig, riktig, men LFC-fansen vil at de skal vinne, mens M.U.-fansen vil det motsatte. Fans har bare lett for å mislike noen som ønsker det motsatte av dem. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Ok. Jeg forstår. Men jeg synes likevel det er utrolig tåpelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Det er lov å ha delte meninger Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 De er en trussel mot Liverpool, derfor. Det høres kanskje dumt ut, men ville ikke du mislikt en som prøvde å stjele dama di? Det er en viss automatikk i det; liker du en så liker du ikke den andre, sånn er det bare. Jeg kunne skrevet mange grunner, men svaret er rett og slett bare så enkelt som beskrevet ovenfor. Forstår deg godt....bra å se en liverpool fan, inne i stormen av united fans Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Bah! Jaja ser ikke nesten ikke på engelsk liga lenger men har alltid siden eg var liten heiet på MANCHESTER UNITED. Ka skal eg gjøre med det da? Skifter ikke fordi de vinner hele tiden. Sånn er det bare. Ellers så likte eg chelsea en stund. Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Å heie på et lag og hate alle dets konkurrenter er jo ****** meg ganske naturligt da¨ MANU AL THE WAY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå