Gå til innhold

Rollespill???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Morrowind er absulut best, tidenes beste etter min mening.

de fleste andre rollespill er det lagt altfor mye fokus på hoved handlinga. jeg har spilt morrowind i xxx antall timer, og det eneste jeg har gjort på main questen er det første oppdraget.

Jeg er en svoren Morrowind-fan, og fan generelt av hele Elder Scrolls-serien. Likevel synes jeg historien er Morrowinds svakeste punkt. Den er ikke halvdelen så morsom som i Daggerfall (forrige rollespill i serien). Det er ikke horribel, men den er litt ut på bærtur.

Lenke til kommentar

vet ikke hvor mange timer jeg har brukt på morowind.

å være en liten tyvrad er tøft i det spillet.

magiker eller battlemage er tøft

masse småtøffe side oppgaver å gjøre.

hmm på tide at jeg faktisk tar meg av main quest nå.

MR_T

Lenke til kommentar

Jeg vil på det sterkeste anbefale Planescape Torment, det har en utrolig driv, med en av de beste (faktisk DEN beste) storyen jeg har opplevd, jeg likte det også pga at det er lett å leve seg inn i hovedrollen, også har du en enormt god flyt mellom npc'ene ("hovedrollene") de er alle bundet sammen i et enormt godt et eller annet??

ble litt rart, skal ha time! :D

edit: time ferdig!

ja i det hele tatt et supert spill! Planescape Tormen er bassert på Bioware's Infinity grafikkmotor, den samme som baldurs gate og de fleste andre "forgotten realms" spillene som jeg også anbefaler på det sterkeste.

hvis du er på jakt etter et spill du kan holde på med i flere dager/uker så er Planescape Torment spillet for deg! men du må ta med de fleste oppdragene da, ellers kan spillet bli litt rart. tar du de Quest'ene opplever du en unik dybde som iallefall jeg ikke har opplevd maken til!

Ble nesten en reklame kampanje dette :oops: :D , men de fortjener oppmerksomheten, alt for få har spilt rollespill av den klassen, bare spilt CS og andre lamer spill som ikke har dybde og story!

måtte bare ha med litt negativ krittik :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...