Arsenal_RULES Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg har ikke spillt et skikkelig bra rollespill siden FF7 noen som kan anbefale noen dritt gode rollespill for pc, (Ikke Diablo 2 det er ....) Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 D2 suger jah, D2: LOD derimot er svinbra, det beste RPG-spillet jeg vil anbefale. Du har jo Baldors Gate (or somthing like that) da... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg har ikke spillt et skikkelig bra rollespill siden FF7 noen som kan anbefale noen dritt gode rollespill for pc Bestem deg, skulle du ha spill som er dritt, eller spill som er gode? Dessuten kommer man vel til (som man gjør i de andre 92637 trådene på samme emnet her på forumet) å anbefale spill som Baldur's Gate, Icewind Dale, Morrowind, Fallout (&2), Neverwinter Nights - bare for å nevne noen... Alt Bioware tar i ser ut til å bli mer eller mindre bra, liten kjekk tommelfingerregel der... Og så burde du kanskje gjøre noe med den topicen. Piece of advice, bare... Lenke til kommentar
Waven Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Toee (Temple of elemental evil), skal komme ut 10. oktober i europa, vet ikke helt om dette er din greie, men du kan jo ta en titt på siden deres: http://www.greyhawkgame.com/ Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Om du likte FF7 vil jeg også anbefale "Summoner" fra Violition. Finnes (fantes) både på PC (Wintendo) og PS2. Men det er et par år gammelt. Mvh. S. PS! Du bør fjerne alle extra "?" og komme opp med en bedre tittel på tråden din, eller så risikerer du at den blir stengt... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Topicen er ikke bra, nei. Som vanlig blir et veldig godt spill glemt; Divine Divinity. http://www.gamer.no/omtaler/divine_divinity/ Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Diablo II Lord Of Destruction (LOD er expansion, og drit bra!), NeverWinter Nights: Undrentide (du må også ha NeverWinter Nights orginal.. begge er topp spill) og Alle Baldurs Gate.. dritbra spill hele gjengen.. Kos deg Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Skaff deg Gothic 2 eller Lionheart du, gutten min Mange timer med underholdning. Lenke til kommentar
xcshl Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 morrowind og star wars kotor.. de to er drit bra Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Fallout 1 & 2 ! Lenke til kommentar
thorman Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Noen nevnte Gothic II her, både 1 og 2 er heftig bra. Start med det første og få hele storyen, selv liker jeg gothic bedre en morrowind. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Morrowind er mitt favorittrollespill. Du kan finne omtale av det (og de to ekspansjonspakkene) her på Gamer.no Grunnen til at jeg liker Morrowind er friheten. Jeg elsker spill som lar meg gjøre det jeg vil, når jeg vil det, og slik er Morrowind. Ikke spill det for historiens skyld, spill det for karakteren din sin skyld. Gjør det du føler han/hun tjener på, og det du har lyst til. Ikke bare gjør de tingene du tror hjelper deg å fullføre spillet. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Som vanlig blir et veldig godt spill glemt; Divine Divinity. Tenkte jeg skulle skrive det også, men jeg lot deg få gleden... Lenke til kommentar
eught Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Som andre har nevnt, Fallout 1 og 2. Men Arcanum er også definitivt verdt å prøve, det er veldig bra handling i det og det fokuserer mye på character creation slik som Fallout-spillene. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Som andre har nevnt, Fallout 1 og 2. Men Arcanum er også definitivt verdt å prøve, det er veldig bra handling i det og det fokuserer mye på character creation slik som Fallout-spillene. Slenger meg helt på her, samt at jeg kan nevne at 1. halvdel at LionHeart er meget bra!! (2. Halvdelen SUUUGER...) Her er også fokus på character creation og du vil kjenne det igjen. Divine Divinity er jo selvsagt :wink: Planscape Tourment og også å anbefalle på det ALLER sterkeste!! PS: de to siste spillene finner du til 99-149 kr! Hver vært eneste øre Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Det er ikke mange rollespill til pc som lingner FF7 (heldigvis sier nå jeg:) ), men de beste "ekte" rollespill til pc er i mine øyne: Fallout1 og 2, Morrowind, BaldursGAte2, NWN og garantert KOTOR (når det kommer) Spill disse så er du garantert søvnløse netter + at du vil du se at FF7 er et dårlig rollespill. Et bra spill, men et dårlig rollespill. Alt for linært! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Morrowind er mitt favorittrollespill. Du kan finne omtale av det (og de to ekspansjonspakkene) her på Gamer.no Grunnen til at jeg liker Morrowind er friheten. Jeg elsker spill som lar meg gjøre det jeg vil, når jeg vil det, og slik er Morrowind. Ikke spill det for historiens skyld, spill det for karakteren din sin skyld. Gjør det du føler han/hun tjener på, og det du har lyst til. Ikke bare gjør de tingene du tror hjelper deg å fullføre spillet. Har akkurat samme mening. Det er i tillegg det eneste rollespillet jeg noen gang har likt å spille! Lenke til kommentar
do'h Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 morrowind er helt klart best, du setter deg ned og wips så har det gåt 10 timer og du holder på å svime av pga. mat mangel Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Baldurs Gate serien anbefales absolutt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 morrowind er helt klart best, du setter deg ned og wips så har det gåt 10 timer og du holder på å svime av pga. mat mangel Jah, du har merket det du også? Holder på å svime av av matmangel, og når/hvis du ser ut av vinduet er solen på vei til å stå opp... litt morsomt det der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå