finetrond Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Spiller noen enda dette spillet ? Fikk CD i posten i dag :-) . Er det over eller er det mange som sverger til AO enda? Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Har selv ikke spillt det siste halve året, men så vidt som jeg vet (FunCom utgir aldri noen tall), så er det fremdeles mange spillere. Og sammen med Shadowlands så kommer det garantert mange nye spillere samt gamle spillere som kommer tilbake. Så det er ingen fare for å bli alene på AO. Det er også et spill med mange Norske / Skandinaviske / Europeiske spillere. Så du risikerer absolutt ikke at alt det morsomme foregår på USA-tid. Mvh. S. PS! Du bør ha en litt mere forklarende overskrift, eller så risikerer du at tråden blir stengt..... Lenke til kommentar
mrxzero Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Anarchy er bedre enn det noen gang har vært. Tror også det ble en drastisk økning i antall spillere etter Shadowlands utgivelsen. Nå er ett veldig bra tidspunkt å begynne på Lenke til kommentar
st-gange Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Masse fart i AO om dagen. Nå har endelig SL kommet også. Bare å kaste seg på Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Bare så synd at mange av shadow land questene er feil i, og det tar dagesvis og komme seg fra playfield til playfield pga. all campingen som må utføres for å få tak i deler til nøklene til neste playfield.... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 AO ruler.. Har lagt SWG på hylla nå, og etter SL kom er AO det eneste jeg bruker tid på. Lenke til kommentar
Trisagiona Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 AO har vært mitt eneste spill i to år nå og jeg har ikke tenkt til å slutte med en gang nei Ting forandres i spillet, noen slutter men flere kommer til Spill Nøytral og velkommen til Rubi-Ka Lenke til kommentar
gobiRi Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 elsker ao, det er et deilig spill ----første post yo, hvem vil ta på meg----- Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 elsker ao, det er et deilig spill----første post yo, hvem vil ta på meg----- *ta på* Velkommen skla du aillfall være! behave og vær snill så vil alle her trives sammen som en stor lykkelig familie! :wink: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 har hørt fra high lvl ppl i AO (ikke expansion) at det blir relativt boring når du har maxxa level og slikt. spes med slike "gå til punkt B, så tilbake til A, så til C og lever tingene igjen hos punkt A"-quests som tar noen timer. og ellers så er det bare å vente på at badass monstera spawner. men man blir vel rimli lei når man har blitt lvl200 uansett :F Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 ellers så får man jo fortsatt solgt en god lvl200 char der for rundt 3000 kroner, så det er vel noe å hente Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Kaste deg på AO bølge du også, blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå