Torhild Jansen Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Et lite smil.... Bildet er fjernet. 1 Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Vakre dyr i flott landskap 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Flotte hester dette. Ser ut som de er i bevegelse når jeg ser på den sorte mana. Fint lys og god skarphet som henter ut farger og detaljer. Men man mister liksom landskapet bak fordi hestene er et slikt blikkfang. Ett bittelite kutt nede ville jeg gjort og unngått den grønne trekanten mellom hestene akkurat nede på ramma. Dessuten noen ujevnheter på den lyse hesten akkurat der som gjør kanten urolig. Sjelden noe er så bra at det ikke kan bli bedre selv om det bare er lite grann. Roar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 Flotte hester dette. Ser ut som de er i bevegelse når jeg ser på den sorte mana.Fint lys og god skarphet som henter ut farger og detaljer. Men man mister liksom landskapet bak fordi hestene er et slikt blikkfang.Ett bittelite kutt nede ville jeg gjort og unngått den grønne trekanten mellom hestene akkurat nede på ramma. Dessuten noen ujevnheter på den lyse hesten akkurat der som gjør kanten urolig. Sjelden noe er så bra at det ikke kan bli bedre selv om det bare er lite grann.Roar Takker for en interessant og nyttig kommentar - kan stirre seg 'blind' på egne bilder uten å se hva som kan gjøres bedre Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Morsomme karer (?) dette. Syns særlig den mørke trenger en klipp! :-) 1 Lenke til kommentar
Knut-Åge Bergerud Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Hei! Flott bildet av hestene dette! Fine farger, god dynamikk og du har også landskapet bak med fjellet, med snø på, nydelig!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg