Christeven Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Hvordan kan du ikke være enig i et forbedret system? Når det du mener er en forbedring faktisk fremstår som en forverring for de aller fleste andre på forumet. 2 Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Jeg mener det er for gammeldags å bare spørre etter brukernavn, passord og epost for å registrere en bruker som skal poste i dette forumet. Forslag til nytt system: Den nye brukeren må i tillegg til å oppgi unikt brukernavn, epost og passord, kunne dokumentere 5000t norskopplæring og skrive et 100 % gramatisk korrekt essay for å kvlifisere. Maskinvaren som brukes kan ikke være eldre enn 1 år, og antall poster per uke bestemmes av maskinvarekraften. Til og med 1200Mhz CPU & 512MB RAM = 1 post per dag. 2000Mhz CPU og 1024MB RAM = 2 poster per dag, osv. For å skrive poster på mer enn 100 tegn må det dessuten også kreves at skjermoppløsningen er større enn 1600x1080. 1 Lenke til kommentar
M.H Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 At man skal kunne bistå ved ulykker? Er ikke førstehjelpskurs en del av føreropplæringen? Vil huske det var det når jeg kjørte opp. Eller husker jeg feil? 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Med å "bistå ved ulykker" mener trådstarter at man skal kunne løfte biler... 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 TS: Vi kunne jo opprettet to ulike sertifikater. En for vanlige bilister og en for supermann-styrke-bilister. Sistnevnte kunne gjerne vist sin tilstedeverelse ved å ha en stor S på panseret og kappe som henger bak bilen. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå