fotogigen Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Siluetter... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Verkeleg eit flott bilete! Fantastiske fargar på himmelen og havdisen gjev ein ekstra dimensjon til det heile. Fin plassering av menneska i biletflata. Gode detaljar i dei mørke partia. Ein liten detalj, som sjølvsagt er "pirk" - kunne tenkt meg ørlite ekstra i bunn - synes det er litt lite land under stråa framfor den eldre mannen. Kurva i landskapet føles litt brutt.... ? Knallflott bilete i alle fall Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Dette var stilig - nydelig bilde Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 Tusen takk! enig Magnar, jeg må gjøre noe lite der nede visst jeg skal bruke bildet til noe. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Nydelig sommerstemning? Er ellers enig med Magnar ift. komp. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Det var flott farve med de personene i siluhuett meget fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg