Magnar Bruvik Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Hastig vidare... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Herlig, liker, god sommerfølelse, lett og luftig, hilsen J2 :-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Skarp og fin både blomst og humle Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Du fikk'n og det er hovedsaken. Sitter ikke stille lenge om gangen disse. Derfor har jeg stort sett brukt 500 mm på insektfotografering for ikke å gå helt oppi trynet på dem. Perfekt med skarpheten på humla her. Den henter ut gode detaljer og vingebevegelsen vitner om fart. Blomstene nede er en viktig del av fortellingen fordi de forteller hvor humla kom fra før den sa "bye bye Mr. Photographer". Roar Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Herlig og litt annerledes humlebilde i miljø. Annerledes i den forstand at vi ser bakenden og hvor den kommer fra, som Roar sier. Nydelige bakgrunnsfarger. Bra gjort! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 fargene i dette bildet er knall, komposisjonen er også bra. jeg har personlig en forkjærlighet til å ha med øynene på levende vesener.. jeg bruker faktisk å skrote de fleste bilder der jeg ikke treffer øyne...men det er vel en smaks sak :=) Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 Tusen takk for tilbakemeldingane alle saman Er einig i at det i utgangspunktet bør væra fokus på augene til levande vesen... Men eg synes også det kan væra spanande med litt variasjon. La reglar væra reglar og la gleda av å fotografera væra den overordna faktoren. Forutsigbarheit kan ofte væra litt keisamt i lengda Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Nydelig! Synes alt stemmer her - bakgrunnen, blomstene i forkant, komp, og ikke minst det fine fokuset på humla. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Flott bilde Magnar. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Kjempestilig med humla som stikker av og fargene er som vanlig utrolig flotte fra din side! MVH Tove Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Tusen takk Astrid, Kai Petter og Tove Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Kæmpeflott Magnar God helg !!!!! Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg