EskeRahn Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Ja du trenger to kameraer, men det er vel ikke noe problem. . . Desveree så ser det ikke ut som den mest radikale utviklingen av CMOS finner veien til DSLR enda, men de som designer sensorer til digitale High-End film kamereaer, slik som Sony F65, men som trenger mye prosessor kraft, og Red sin nye Sensor med 16+ blendere DR på en 19MP 2:1 AR sensor. Det første udsagn afhænger af om jeg vil anvende kompakt kamera i 1000Kr klassen eller prof-dslr i 50000Kr klassen. Personligt vil jeg nødigt købe to af sidstnævnte, så ville jeg hellere anvende flere slags film. Og ad det sidste, så ganske enig I at det ikke er noget vi ser 'i morgen', men vent og se om fx fem-ti år. Endret 24. juli 2013 av EskeRahn Lenke til kommentar
larsnl Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Finfin artikkel. Hadde bare Portra vært billigere, skulle jeg brukt mye mer av den Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Lars, det blir nok aldri billigere, heller tvert i mot. Kjøp mens du fortsatt kan! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg