Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sover urolig, dårlig og ikke så veldig mye?

x-team

Anbefalte innlegg

Cannabis utgår ekstremt hardt for min del, da jeg har mistet begge mine foreldre grunnet narkotika så det tar jeg sterkt avstand fra!

Liker heller ikke og noen form for tabletter med mindre det virkelig, virkelig, virkelig er nødvendig..

Mener og huske jeg har prøvd Vallergan også før Circadin, uten at den hjalp no særlig den heller..

Kan være utslitt etter 12 timers arbeidsdag, men ej no sleep to get..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. Circadin inneholder melatonin, som allerede finnes i kroppen som et naturlig søvnhormon. Vallergan er en gammel allergimedisin med tretthet som bivirkning...

Flott at du sprer narkopropagandaen din her. Bravo.

det er ikke noe propaganda cannabis er en av de mest effektive søvn dyssende planetene vi har,naturlig er det også..

Les bivirkinger på sativex(de fleste er ment til å dekke for folk som er alvorlig syke så ta det til betrakting) contra valium/mogadon/circadin/imovane.

Rest my case..

Lenke til kommentar

det er ikke noe propaganda cannabis er en av de mest effektive søvn dyssende planetene vi har,naturlig er det også..

Les bivirkinger på sativex(de fleste er ment til å dekke for folk som er alvorlig syke så ta det til betrakting) contra valium/mogadon/circadin/imovane.

Rest my case..

Selvfølgelig er det propaganda. Her reklamerer du for et ulovlig stoff som har dokumentert negativ effekt på psyken...

Lenke til kommentar

Cannabis utgår ekstremt hardt for min del, da jeg har mistet begge mine foreldre grunnet narkotika så det tar jeg sterkt avstand fra!

Skal du prøve noe natrulig

GABA med B6

5-HTP

Omega 3 høye doser

Styrke trening hver dag

Lav dose circadin 0,5mg

Selvfølgelig er det propaganda. Her reklamerer du for et ulovlig stoff som har dokumentert negativ effekt på psyken...

du er så ignorant at du fortjener ikke svar, ikke greier du svare meg tilbake på noe konstruktiv måte når jeg setter en KO i fleisen på deg med hva du kaller medisin kontra sativex ..

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

Gidder ingen narkotika diskusjon her, så vi ender den der.

Den kløen jeg har nevnt, hva kan det være?

Det kommer etter jeg har vært våken en god stund og gjerne sovet dårlig i forkant..

Skjer derimot ikke de gangene jeg sover godt og dypt.

Lenke til kommentar

du er så ignorant at du fortjener ikke svar, ikke greier du svare meg tilbake på noe konstruktiv måte når jeg setter en KO i fleisen på deg med hva du kaller medisin kontra sativex ..

Her må jeg nok arrestere deg. Det er du som ikke svarer relevant, men heller tyr til personangrep.

Sativex er forøvrig beregnet på MS. Du visste kanskje ikke dette, eller bruker du det som et løssluppent argument for ditt dops fortreffelighet?

Lenke til kommentar

Gidder ingen narkotika diskusjon her, så vi ender den der.

Den kløen jeg har nevnt, hva kan det være?

Det kommer etter jeg har vært våken en god stund og gjerne sovet dårlig i forkant..

Skjer derimot ikke de gangene jeg sover godt og dypt.

Allergi ? du kan faktisk få noe allergi tabletter som også gir en søvn dyssende effekt mulig 2 fluer i en smekk ?

Her må jeg nok arrestere deg. Det er du som ikke svarer relevant, men heller tyr til personangrep.

Sativex er forøvrig beregnet på MS. Du visste kanskje ikke dette, eller bruker du det som et løssluppent argument for ditt dops fortreffelighet?

svarte helt relevant med fakta opplysinger..og viste til at det ikke er noe propaganda.

Lenke til kommentar

Både Circadin og Vallergan skal vel være allergimedisin som har bivirkning i og være søvndyssene.

Ingen av de funka så veldig bra, sovna lettere ja men kunne våkne etter en stund og føle meg skikkelig tung i kroppen, antakligvis grunnet virkningen av disse medisinene?

Akkurat nå klør deg mye over store deler av kroppen, jeg vet det hjelper og dusje, da forsvinner det mer eller mindre en stund, men kommer så tilbake igjen.

Endret av x-team
Lenke til kommentar

Både Circadin og Vallergan skal vel være allergimedisin som har bivirkning i og være søvndyssene.

Ingen av de funka så veldig bra, sovna lettere ja men kunne våkne etter en stund og føle meg skikkelig tung i kroppen, antakligvis grunnet virkningen av disse medisinene?

ja er nok de funker veldig dårlig på meg også..

circadin tror jeg ikke er noe allergi medisin, selges over disk i nesten alle land utenom Norge..

http://www.felleskatalogen.no/medisin/circadin-neurim-547516

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

Du syns ikke det er narkopropaganda å oppfordre vilkårlige søvnlidende til å ruse seg?

gir du deg ikke ? tråd starter ba om slutt..

Ruse seg og medisinere er 2 vidt forskjellig ting, tråd starter vil ikke bruke cannabis for søvn så da la jeg det dødt ,mulig du også burde det ?

Lenke til kommentar

gir du deg ikke ? tråd starter ba om slutt..

Ruse seg og medisinere er 2 vidt forskjellig ting, tråd starter vil ikke bruke cannabis for søvn så da la jeg det dødt ,mulig du også burde det ?

Nei, jeg syns du burde straffes for din narkopropaganda. Jeg kan ikke forstå at det skulle være greit å oppfordre til slikt, det er umoralskt og ulovlig etter norsk lov.

Lenke til kommentar

Som sagt, legg den propoganda og narkotika diskusjonen død, ønsker ikke det her.

Legen sa til meg at vallergan eller circadin ikke nødvendigvis fungerte like bra på alle, dårlig på meg.

En kjenning av meg bruker circadin noen ganger og på han fungerer det veldig bra sier han.

Dette med den kløen etter å ha vært våken en god stund og gjerne etter dårlig søvn kunne ikke legen svare helt på.

Det ble i allefall tatt blodprøver og div den gang uten at de kunne finne noe unormalt.

Lenke til kommentar

Som sagt, legg den propoganda og narkotika diskusjonen død, ønsker ikke det her.

Legen sa til meg at vallergan eller circadin ikke nødvendigvis fungerte like bra på alle, dårlig på meg.

En kjenning av meg bruker circadin noen ganger og på han fungerer det veldig bra sier han.

Dette med den kløen etter å ha vært våken en god stund og gjerne etter dårlig søvn kunne ikke legen svare helt på.

Det ble i allefall tatt blodprøver og div den gang uten at de kunne finne noe unormalt.

Prøv ut

GABA med B6 helt naurlig, kan gi deg ro under søvnen

Hør med legen ang allergi, samt allergi tabletter som gir døvn dyssende effekt finnes flere..

Og ikke begynn med imovane om legen spør, de funker 3-4ganger så må man øke dose samt du får det bare mer vrient å sove når du ikke har de lenger, så bare tap/tap..

Trening er virkelig anbefale kjør hardt på med kardio og vekter..

Nei, jeg syns du burde straffes for din narkopropaganda. Jeg kan ikke forstå at det skulle være greit å oppfordre til slikt, det er umoralskt og ulovlig etter norsk lov.

jeg respektere tråd starter å gidder ikke engang svare på dette tøvet..

Lenke til kommentar

Hva er GABA med B6? Aldri hørt om dette, er dette narkotiske stoffer som ikke er lovlig eller er dette medisiner jeg kan få legen til og skrive ut?

kan kjøpes over disk i de fleste land, men ikke Norge er ikke forbudt men står på legemiddel listen i dette bakover landet.

Kan bestille det fra EØS land lovlig men ikke USA, ebay UK som eks.

https://en.wikipedia.org/wiki/Gamma-Aminobutyric_acid

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

Hva er dette for noe da?

Sier du det er ulovlig i Norge, så utgår det jo såklart.

skal du ha øynene lukket for alt legen ikke kan skrive ut så kommer du ikke langt med søvnproblemer.

helt lovlig, men veldig vrient importere pga toll lovene har noe som kalles legemiddel listen der alt tilskudd som faktisk gir en effekt ender opp komplisert emne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...