xClaymanx Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Da sier du bare ifra til vennene dine at du ikke er interresert i å høre hva han foretar seg, dette bør de respektere Lenke til kommentar
QueenZell Skrevet 24. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2013 Mente at det var sånn jeg fikk vite at han flørta med andre jenter Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Okey Men uansett, om du ikke vil høre noe mer ifra han, og som jeg mener er det absolutt rette så bør vennegjengen din respektere dette og ikke videreformidle dette til deg Lenke til kommentar
QueenZell Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Snakket med han i går og han har gjort det igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Gjort hva, vært på flørten? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 For å være helt erlig, er du overrasket? Som sagt så trenger han et spark bak. Jeg synes det er du som bør gjøre det. Og det i retning ut døra Lenke til kommentar
QueenZell Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Han har flørta igjen ja. Og nei jeg er ikke overraska. Hadde faktisk blitt mer overraska hvis han ikke hadde gjort noe. Så nå er det takk og farvel. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå