matslm Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Når jg skulle skru på maskina i går morrest strta den som vanlig men på skjermen der det bare ett symbol og det står "No Signal Output" som bruker å komme opp når maskina ikke er slått på. Har testa å bytte til mitt gamle skjermkort, skifta skjerm og det meste jg kan komme på men ingenting fungerer har noen hatt detta problemet før eller kan noen en løsning på det her?? Kan det vere et virus som har ødelagt drivern til skjermkortet?? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 prøvd skjermkortet i en annen pc? eller skjermen på en annen pc? Lenke til kommentar
notorled Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Du burde sjekke cpuen din, den kan være svidd, det skjedde med min amd . men det kan jo være rammen. Det som trengs for å i det hele tatt få skjerm er GFX kort, cpu og ram. (forutsett at Hovedkortet funker) Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Har du en anne kabel i skjermkortet ditt? Som f.eks en s-video kabel som går til tven ellerno. For det kan noen ganger klikke littegran Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hmm... sjekka ette rom pcn starter i det hele tatt? Hvis pcn starter kan du jo prøve og sjekke skjerm kabelen til pcn... kan være noe svikt i den! MVH Jørgen Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Tips; kanskje flytte denne til skjerm/skjermkort avd? Får flere svar kanskje :-) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Samt å bruke et mer beskrivendes emnefelt, det finnes ganske mange her på forumet som trenger hjelp med dataproblemer Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg