aleksanderro Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 God kveld, Startet akkurat på The Witcher 2 som jeg kjøpte på Steam salget. Problemet er at jeg får ekstremt kraftig FPS-drop noen ganger når jeg går inn i inventory, starter en samtale osv. Har ikke funnet noe dirkete mønster på når og hvorfor det skjer. Ligger normalt på 70-100 FPS men når jeg får FPS-drop har jeg ikke mer enn 0 til 1, altså hundre prosent umulig å gjøre noe. Det tar 10 til 60 sekunder før ting blir som normalt igjen. Mister helt lysten til å spille når det skjer såpass ofte, så noen tips til hva som kan fikse problemet? For å se hardware så sjekk profilen min. Takker for alle tips. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Det hadde jeg også for 1 år siden. Det var noe i video-options før du starter spillet jeg måtte slå av, men husker ikke hva. Prøv deg frem eller google det Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 Depth of Field - Cutscenes Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Har den disabled: Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. juli 2013 Del Skrevet 23. juli 2013 LOD til Normal Texture Memory Size til Normal for å hindre crash av memory leak 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2013 Ok, skal prøve det. Men trodde 3 GB VRAM skulle holde til Very lagre på Texture Memory Size? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Ok, skal prøve det. Men trodde 3 GB VRAM skulle holde til Very lagre på Texture Memory Size? Problemet er at spillet kun kan allokere 4GB systemminne fordi det er et 32-bit-program, og dx9 krever en kopi av det meste av framebuffer i systemminne. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Jeg har også dette problemet med spillet. Får ikke mer enn 56 FPS? Har følgende innstillinger: Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 (endret) Jeg har også dette problemet med spillet. Får ikke mer enn 56 FPS? Har følgende innstillinger: Rimelig bra med Ubersampling kjørende egentlig. Endret 24. juli 2013 av arni90 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Se der ja, nå får jeg FPS-en på over 100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå