Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som sagt så må du aldri finne på å legge ut et profilbilde som fremstiller deg mye penere enn det du egentlig er. Jeg husker godt en hendelse for noen år siden hvor jeg kom i kontakt med en jente på nettsamfunnet Blink, og der hadde jeg et sånt type bilde, redigert og alt ting. Vi la hverandre etterhvert på msn, hvor vi hadde en god tone og hun i stor grad sendte masse flørtemeldinger og la komplimenter på bildet mitt.

Etterhvert spurte hun om vi kunne chatte med hverandre på webcam, noe jeg takket ja til. Hehe, og det var her alt kræsjet. I det hun så meg "live" forsvant plutselig alle hjertene og smilefjesene hun alltid brukte på slutten av hver melding, den flørtende tonen og omtrent all initiativ fra henne bare forsvant. Etter en stund avsluttet hun webcam-samtalen, og sa at hun måtte stikke, og siden har jeg ikke sett noe til henne.

Utseendet betyr ingenting blir det sagt.

Lenke til kommentar

Det meste er vel freemium-løsninger, med varierende grader av free. Jeg anbefaler OkCupid, den er ikke så masete i så måte. Ellers går det an å prøve mer generelle nettsamfunn, som Decate. Spørs litt hvor du bor og hvor gammel du er.

Lenke til kommentar

Har laget profil, men gidder ikke å betale 200 i mnd, så dropper VIP. Er d noe vits å ha profil da egentlig? Kan de som har VIP sende mld til meg?

Lite poeng i å ha profil som mann om du ikke betaler for deg. Det er hele forretningsideen til disse sidene.

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler

http://vietsingle.co...=1&k=1&h=&d=&a=

Det er helt gratis og du kan møte asiaterer fra hele verden. England, USA, Norge, Sverige, Danmark osv. Dette er en seriøs nettdating side og er helt gratis. Har brukt det i flere år og anbefales på det varmeste. Jeg møtte kjæresten min fra USA gjennom nettsiden. Jammen kan disse asiatiske jentene lage mat og de respekterer faktisk menn og drikker veldig lite øl eller ingenting i det hele tatt.

Endret av Anvilycus
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Bruker-292501

har prøvd nett dating så lenge nå men har aldri fått napp, skulle ønske det var en enkel måte og bare møte noen uten og skal måtte prate med dem i ukevis først

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

har prøvd nett dating så lenge nå men har aldri fått napp, skulle ønske det var en enkel måte og bare møte noen uten og skal måtte prate med dem i ukevis først

Prøvd å foreslå det veldig tidlig? Si at du foretrekker å bli kjent med folk IRL? Foreslå noe veldig uformelt som en øl eller kaffe som er lett for motparten å komme bort fra om ting ikke stemmer?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Prøvd å foreslå det veldig tidlig? Si at du foretrekker å bli kjent med folk IRL? Foreslå noe veldig uformelt som en øl eller kaffe som er lett for motparten å komme bort fra om ting ikke stemmer?

mener du å spørre dem når jeg chatter med dem om å bli kjent i real life?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ja?

Ja det med øl eller kaffe hadde jeg overraskendes nok ikke tenkt på å spørre, kan prøve det uansett om jeg ikke liker kaffe eller øl kan jeg late som:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...